Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 2323 ggr
Cireea
1/9/15, 11:44 PM

Favorit skådespelare

Har du någon favorit skådespelare som är från Sydkorea? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Roze4235
1/9/15, 11:57 PM
#1

Nej, inte vad jag vet eller kommer på iaf. Men imorgon skall jag ut på en "korea-jakt" & se vad jag finner. Kanske någon ny favorit artist?

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Cireea
1/10/15, 12:02 AM
#2

#1 Du borde börja se lite filmer och serier ☝️ Jag har ju rekommenderat några i vår Kdrama tråd som du kan se på om du vill. 

Jag gillar många skådisar såsom Park Shin Hye, Lee Minho, Kim Woo Bin, Lee Jong Suk, Kim Yong Kwang, Lee Yoo Bi, Sung Joon och ja, många många fler som jag inte kommer på just nu. Haha! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

RomDoll07
1/10/15, 9:44 AM
#3

Liksom artister gillar jag skådisar i perioder och kollar då på så mycket jag bara kan med just den skådisen, sen brukar jag fastna för någon annan skådis i den serie/film jag kollar på och då vill jag se allt den skådisen är med i. Min lista över serier/filmer jag har tänkt se är därför väääldigt lång! :P

Nu har jag som sagt många favoriter, men för att nämna några kan jag säga Ji Changwook, Yoo Seungho, Kim Soohyun, Lee Jongsuk, Lee Byunghun, Ahn Jaehyun och Lee Seunggi.

Cireea
1/10/15, 12:57 PM
#4

#3 Det har du faktiskt ganska rätt i, att det går lite i perioder! ☝️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AnnaMoonshadow
1/10/15, 4:43 PM
#5

Lee Minho *drool* 

Annars är jag också lite av periodare. Både när det gäller att kolla Kdrama och film generellt och att följa vissa skådespelare :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
1/10/15, 4:52 PM
#6

#5 Eller hur 🤤

Sen kan man också "växa" lite med sin skådis ungefär som när man lyssnar på en Kpop grupp. Från början fastnar man för en speciell person i gruppen men efter ett tag när man kanske följt gruppen ett tag fastnar man för en helt annan i samma grupp. (exempel -> jag fastnade för T.O.P i BIGBANG men efter ett tag när jag sett dom på shower, intervjuer osv insåg jag att Seungri var mer intressant)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Unibrow
1/10/15, 8:40 PM
#7

Mina favoriter är Kim Woo Bin som är i allmänhet gorgeous, TOP (även om jag är mest biased när det gäller hans musik), och Kim Sooro som jag fattade tycke för när jag såg honom i Jinjja Sanai.

Cireea
1/10/15, 9:46 PM
#8

#7 Woo Bin är fantastisk! Har du någon speciell serie du gillar honom i?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
9/26/15, 8:48 PM
#9

Lee Minho är väl den enda som jag har sett flera serier med, som jag känner igen och som jag vet namnet på. Så än så länge ligger han etta på min favorit"lista" som endast består av honom. 🤪

Edit: Hoppas det är lugnt att jag drar upp gamla trådar xD

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
9/26/15, 9:00 PM
#10

#9 Självklart Isaac, dra igång så många du vill oavsett när de startades! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Jazmin1e
9/26/15, 11:40 PM
#11

Jung Woo-sung ❤️
Jag har jättemånga favoriter, men om bara ska välja en så är det han.

Cireea
9/27/15, 1:09 AM
#12

#11 Kan du rekommendera något bra med honom? 😃Liksom om du ska få någon att verkligen fastna för honom som skådis, vad skulle du då visa?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
4/3/16, 12:59 AM
#13

Puttar upp denna tråd lite, har ni någon favorit skådespelerska? 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
sweetgum
4/3/16, 8:08 PM
#14

Jag har tittat på Kdrama i evigheter nu känns det som… har flera skådisar jag gillar men vet inte riktigt om jag har någon favorit? Så svårt haha!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
4/3/16, 8:11 PM
#15

#6  Hejar alltid på Top och So ji sub på grund av någon slags födelsedagslojalitet haha! Så glad att jag delar födelsedag med två koreanska hunks XD

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Upp till toppen
Annons: