Annons:
Etikettövrigt
Läst 1148 ggr
[Sara-Kpop]
2015-06-14 17:57

WGM

Är det någon här som tittar på WGM eller rättare sagt We got married? 🙂

Jag ser det ibland när det är något par som jag tycker om och har inget emot att de sänder detta program. Vissa blir ju galna för att nån de ex gillar eller tkr är snygg ska vara med i WGM. Men nej jag är bara glad för deras skull kan ju inte vara lätt att hinna med allt🙂

För er som inte vet vad WGM är så är det att två personer får träffas och sedan gifta sig (inte på riktigt) och under en tid känna på hur det är att leva som gift^^

Hur som helst så såg jag att en av mina nya favoriter tack vare serien "Who are you School 2015" ska vara med. Ingen mindre än Sungjae från BTOB 👍

Ni hittar en liten artikel om det samt en liten video snutt här http://www.allkpop.com/article/2015/06/new-we-got-married-couples-sungjae-and-joy-oh-min-suk-and-kang-ye-won-meet-for-first-time-in-preview

Gillar ni WGM eller inte? Dela med er 🙂

Annons:
Cireea
2015-06-14 17:58
#1

SUNGJAEEEEE!! 😍Jag har följt We got married till och från! 🙂Ganska underhållande, dock är vissa "par" tråkiga x)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Sara-Kpop]
2015-06-14 18:00
#2

Ja jag följer också bara vissa par då jag precis som du anser vissa väldigt tråkiga 🤪

Snurrig
2015-06-26 20:45
#3

Jag har sett de senaste avsnitten, dvs endast några få, men gillar verkligen Jonghyun & Seung Yeon, även om jag inte såg hur det var från början med dom. Jag planerar att se alla avsnitt dom är med i, sen får jag se vad jag ska se efter. Det är så många avsnitt att jag inte vet vad jag ska börja med. Från allra första början? Eller leta efter speciella par jag vill se? 🤔FAN ALLTSÅ XD

Vilka par tycker ni mest om?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

[Sara-Kpop]
2015-07-05 08:39
#4

Om man ska prata om gamla par så gillar jag väldigt mycket är "Teukso couple, Joonseo couple och TaEun couple" 🙂

Upp till toppen
Annons: