Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1620 ggr
Cireea
7/13/15, 3:14 PM

King of High School

Draman "King of High School Life Conduct" är en dramaserie från förra året på 17 episoder som handlar om high school hockeyspelaren Lee Min-Seok som en dag går från att spela hockey till att börja jobba som företagsledare istället för sin äldre bror. På jobbet träffar han Jung Soo-Young.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
7/13/15, 3:15 PM
#1

Har någon här inne sett den här draman? Vad tyckte ni i så fall? Har funderat fram och tillbaka om jag ska se den men kan inte riktigt bestämma mig! 

Jag har hört så mycket blandade kommentarer, som alltid, och när vissa säger att den är tråkig och inte värd att se blir man fundersam. Sedan finns det såklart dom dom älskar serien men efter att jag slösat bort så mycket tid tidigare på dramor som inte alls varit något att sätta i hyllan så tänkte jag se om någon av er här inne kan ge mig lite feedback.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Tessan01
7/13/15, 3:23 PM
#2

Nep, inte sett. Har en hel del serier att kolla på så tänker inte se på den, iaf nu 😃

[Sara-Kpop]
7/15/15, 3:26 PM
#3

jag såg typ 7 avsnitt fastnade inte alls för den tyvärr..

Cireea
7/16/15, 12:04 PM
#4

#3 Vad var det som gjorde att du inte fastnade?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
1/19/16, 12:16 AM
#5

Funderar på att ge denna Kdrama en chans! 🙂Har äntligen hittat taggen för att se någon drama, hoppas denna kan leverera.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
1/27/16, 9:31 PM
#6

Sett några avsnitt nu.. är inte alls imponerad tyvärr och kommer inte fortsätta se draman. 😕 Den fångade inte mitt intresse och var väldigt jobbig att se på, inte särskilt spännande och storyn var otroligt tung.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: