Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1390 ggr
Cireea
2015-10-22 13:37

Twenty

Twenty är en koreansk film från 2015 med skådespelare såsom Kim Woo Bin, Lee Joon Ho och Kang Ha Neul. 

Handling:
Chi-Ho (Kim Woo Bin), Dong-Woo (Lee Joon Ho) and Gyung-Jae (Kang Ha Neul) har varit bästa vänner sedan dom gick i high school. Nu är alla 20 år gamla. 

Chi-Ho har en flickvän, So-Min, men tänker bara på att få uppvakta andra kvinnor. En olycka leder till att Chi-Ho spenderar tid med Eun-Hye, en blivande skådis.

Dong-Woo hoppas på att få jobba som serietecknare, men hans familj har dålig ekonomi och Dong-Woo tvingas ha flera olika småjobb. So-Hee är en yngre syster till Gyung-Jae och hon bara avgudar Dong-Woo.

Gyung-Jae går första året i College. Han hoppas att han ska få en chans att jobba på ett stort företag. Gyung-Jae träffar då Jin-Joo som genast visar ett intresse för honom och han blir blixtförälskad i henne.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2015-10-24 17:17
#1

Någon här inne som sett denna film? 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2015-10-24 18:42
#2

Jag har sett den, har även skrivit det i en annan tråd, men tycker inte att den var något speciellt. Den var väl rolig. Den var okej. Men det var inget jag vill se två gånger.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2015-10-24 18:44
#3

#2 Ja, jag minns att du inte tyckte den var superbra. Men tycker du att det är något man bör ha sett?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2015-10-24 18:47
#4

#3 Nä, inte det heller faktiskt. Har man samma smak som mig kan man lika gärna skippa den. Men vem har samma smak som mig? Ingen! Så om man tycker att den låter intressant borde man ändå se på den, för man kan alltid bli positivt överraskad och man ska inte bli för påverkad av andras åsikter. 🙂

Så länge man tycker en film är bra så är det aldrig slöseri med tid att se på den.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2015-10-24 18:50
#5

Bra sagt 👍 Jag har sett den och jag tycker faktiskt den är ganska bra. Det är ingen film som jag kommer se om särskilt ofta för att den är awesome men den är ändå så pass bra att jag kan rekommendera andra att se den. 

Sedan är det ju olika reaktioner från alla. Vissa gillar den medan andra frågar sig hur man ens kan tycka om den. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: