Annons:
Etikettövrigt
Läst 831 ggr
Snurrig
1/1/16, 9:52 PM

sw yoon

Hellu.
Är det någon som följer sw yoon (Sungwoon Yoon) på youtube? Han filmar koreanska killar och tjejers reaktioner när dom testar eller ser något (utländskt för dom) för första gången. Han har även laddat upp en video som heter "How to distinguish Koreans" där han frågar människor från olika länder om dom kan se vem som är koreansk på utseendet. Jag tycker han laddar upp bra och roliga klipp. Det är synd att det blir så sällan, men tydligen så går han på universitetet Yonsei i Seoul och har därför inte så mycket tid till sin youtubekanal.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
1/5/16, 3:52 PM
#1

Typ som "Koreans React to.." , eller? 

Jag brukar titta på Chemicast på Youtube, dom har massor av roliga videos. 😃Tycker det är roligt att se vanliga koreaner och deras reaktioner på olika saker, det är ju allt från Pewdiepie till Kardhasians liksom. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
1/5/16, 4:45 PM
#2

#1 Precis 😃

Jag gillar verkligen moomootv, det är två personer som brukar vara i deras videosar vars reaktioner jag älskar. Han i den stickade blå tröjan, och han med svart luvtröja och keps. Att man ens spelar in en reaktion på den här videon: https://www.youtube.com/watch?v=5NaaBhIwGRI ….. 😂Han i gul tröja klarar jag knappt av att titta på här.. awkward xD

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
1/5/16, 4:46 PM
#3

#2 Ska kika på den så snart jag ätit middag!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
1/12/16, 11:55 PM
#4

Alltså videon i #2 😂Jag kan typ inte ens titta på den.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
1/13/16, 3:30 PM
#5

#4 Haha. Jag vet, det är svårt. XD

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: