Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 906 ggr
Snurrig
2016-07-04 01:05

Seventeen - Very Nice (MV)

Nu har dom laddat upp Seventeens nya låt 'Very Nice'! Vad tycker ni om låten och musikvideon?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
2016-07-04 01:09
#1

Lyssnade på den innan, tycker låten i sig är helt okej faktiskt men inte den bästa låten dom släppt. 🙂 Dom kan bättre! 

Dock gillar jag videon och koreografin, den var riktigt bra!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-04 01:09
#2

Wow. Älskar det här! Helt underbart. Har inte varit något större Seventeenfan, även om jag tycker deras låtar är okej/bra. Är extra förtjust i större grupper eftersom dom ofta kan ha helt galet snygga koreografier, och allt ser mycket kraftfullare ut. Dansen är super här! Längtar verkligen tills jag kan se ett live uppträdande, en dancepractice eller danceversion. Bra jobbat och snyggt gjort! Hade verkligen inte förväntat mig det här från dom, men det passar verkligen. På ett vis så känns det som en typisk Seventeen-låt enligt mig.

#1 Håller inte med då, tycker det här är bättre än det dom släppt tidigare. 😃

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-07-04 01:11
#3

#2 Tur att man får ha delade åsikter här i världen. 😉 
Men som sagt, håller med om att  koreografin är väldigt bra. Vilket jag också skrivit i min kommentar ovan. 🙂 Men tyckte låten i sig inte slog genom taket även om den är helt okej, den kan säkert växa sig bättre med tiden. Men den kändes inte självklar när jag hörde den.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-04 01:18
#4

Uh, dum fråga men visst är Jeonghans hår fake här?

#3 Jag tycker delar av låten är lite "meh" men älskar verkligen refrängen och dansen, och dom två sakerna gör verkligen stor skillnad för mig, och höjer värdet på hela allt.👍

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-07-04 01:21
#5

#4 Jag är inte så bra på namnen i Seventeen, kan du ge mig en tid i videon då man ser han och håret bra? 🙂

Absolut, förstår precis vad du menar. Ofta kan några få saker höja en låt ordentligt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-04 01:27
#6

#5 Jeonghan är han med långt hår.

https://youtu.be/KvA9T3MputA?t=6s När dom dansar i grupp här är han längst till vänster. Svart hår.

https://youtu.be/KvA9T3MputA?t=1m22s brunt hår och hatt.

Tycker att båda känns för långt för honom, men det var kanske länge sedan han klippte sig och det har växt ut. Alltså, jag tvivlar på båda, inte bara på det med hatten, men hittar inte någon tid där man ser hans svarta hår bättre. 🤔

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
2016-07-04 01:29
#7

#6 Åh, jag vet ju faktiskt vem han är! 😃Kanske bara namnet som trillade bort. 

Det kan mycket väl vara fake men samtidigt riktigt. Han hade ju rätt långt tidigare så det är ju inte fullt så omöjligt att det växt ut. 🤔Fint hår har han iaf! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-05 18:11
#8

Behind the scenes. Synd att det inte finns engelsk text.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-07-05 18:13
#9

Hoppas någon fixar med eng sub! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-07 18:28
#10

Underbar dans som sagt. Älskar MPD's fancams!

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Snurrig
2016-07-20 15:38
#11

Dance practice. 😍

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Snurrig
2016-07-20 16:11
#12

Rooftop version… förväntade mig nått som Monsta X's Hero, haha, inte ens i närheten. 😂

Verkade inte vara den enda som tänkte så heller.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: