Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 613 ggr
Cireea
2016-07-04 01:15

Beast - Ribbon (MV)

BEAST har släppt låten Ribbon och med den kom såklart också en musikvideo.
Vad tycker ni?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2016-07-04 01:19
#1

Det finns så mycket att älska med den här låten, allt från den sköna melodin till medlemmarnas fantastiska röster. Jag älskar att få se många sidor från en grupp, allt från tempo-låtar till lugnare musik och BEAST lyckas verkligen med både och. 

Videon var otroligt vacker och koreografin kändes perfekt för låten. 
Tycker alltid att BEAST har bra koreografi till sin musik, vilket är uppskattat! 

Känns såklart galet att inte se Hyunseung med dom längre men jag tycker dom är så otroligt starka som gör en comeback så tidigt efter han lämnat. BEAST släppte ju även låten Butterfly i slutet av juni, även den var helt fantastisk. ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
2016-07-04 01:21
#2

Svårt att säga. Jag tycker dom(gruppen) är jättebra, tycker om deras röster och sånt.. men jag har lite svårt för långsamma låtar. Den är väl bra, men tråkig. Jag tvivlar på att jag kommer lyssna på den fler gånger faktiskt. Inget jag lägger in på någon spellista.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-07-04 01:24
#3

Tycker denna låt påminner om deras tidigare låt 12.30, jag undrar om det är medvetet gjort från deras sida. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Tessan01
2016-07-04 19:14
#4

Håller helt med dig Cireaa! 

Gillar verkligen denna låt, låten, musikvideon och koreografin passar bra ihop! 😍

Upp till toppen
Annons: