Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 867 ggr
Snurrig
2016-10-09 20:27

BTS - Blood Sweat & Tears (MV)

Eyy, det är här! Blir alltid så förvånad när det kommer en dag tidigare än förväntat (glömmer bort tidsskillnaden).

Vad tycker ni om låten, musikvideon, dansen, allt?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
2016-10-09 20:59
#1

Jag visste inte ens att det skulle komma en till så min reaktion var "Igen?!" 😂 Släppte dom inte nyss en MV? Eller är det jag som inte har någon som helst tidsuppfattning när det kommer till Kpop?! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2016-10-12 13:59
#2

O M G , jag har inte haft tid att lyssna på låten eller något men jag har verkligen missat något! 😮 Helt amazing ju, den här gillade jag verkligen. Kan nog ha varit det bästa jag hört med BTS.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
2016-10-12 19:50
#3

Chimchim vid 1:18 är bästa stället på hela sången ❤️ Hur han sakta täcker över sina ögon och jag bara omg my hearteu

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
2016-10-12 21:39
#4

#3 2:27 - 2:28 ger mig samma känsla 😇Hoseok är inte bra för mitt blodtryck. 

Älskar också Taes lilla kaxiga leende där mot slutet. ❤️ (5:32)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
2016-10-13 06:45
#5

Hobi fick mest lines i den här sången, är sååååå nöjd! /(^•^)/

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
2016-10-13 13:52
#6

Fick Jin ens någon line alls? 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Snurrig
2016-10-15 16:16
#7

Det märks att dom har blivit populära, och tjänat mer pengar - jämför deras första musikvideos med den här. 😎

Superbra låt, men jag gillar många av deras tidigare låtar mer. Älskar delen som börjar vid 3.41 (som dom använde i teasern), det låter så oerhört bra. Jag stör mig lite på pausen efter det - den blir för lång så att man kommer bort vart man var i låten. Önskade att det även fanns en musikvideo utan pausen. Videon var helt sjukt snyggt gjort, nästan så att den känns "bättre" än själva låten.

#6 Jag har alltid undrat hur han ser på saken.. alltså det faktum att han får sjunga så lite i jämförelse med dom andra, och att det ALLTID är så. Även i låtarna där inte ens alla medlemmar är med, utan när det bara är Jimin, Jungkook, V och Jin. Känns rätt orättvist, speciellt eftersom han verkligen har en underbar röst. I det här albumet fick alla en helt egen låt iaf..

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-10-15 16:41
#8

#7 Jag stör mig också på den där pausen, den är (enligt mig) alldeles för lång. Då hade det varit bättre om dom gjort något i slutet av låten utan att fortsätta låten efter själva pausen. 

Ja eller hur, tycker det är så tråkigt att han får så lite lines. 😐Själv skulle jag nog känna mig rätt utanför, som om jag aldrig bidrog med något.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
2016-10-15 17:30
#9

Det finns nog orsaker varför Jin får så lite lines. Vissa röster passar bättre, vissa är mer stabila (de dansar samtidigt som de sjunger/rappar) och BTS skriver många av sina egna sånger och de vet vad de gör. Men Jins röst är väldigt unik, jag hoppas han kan släppa sololåtar snart ^^

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: