Annons:
Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 451 ggr
Cireea
12/1/16, 6:34 PM

Nam Taehyun lämnar YG

Samtidigt som YG Entertainment meddelade att 2NE1 splittrats så meddelade även bolaget att Nam Taehyun inte bara kommer lämna gruppen WINNER utan också kommer lämna YG Entertainment.

Gruppen hade mycket planerat under 2016 men ställt in samtliga planer då Taehyun behöver en paus på grund av sin mentala hälsa. Taehyun har haft problem med sin mentala hälsa sedan barnsben, och efter mycket diskussioner har man kommit fram till att WINNER bör fortsätta utan Taehyun då man inte vet när han kommer kunna delta i gruppens aktiviteter igen. 

Beslutet ska ha kommit från att Nam Taehyun har känt sig ansvarig för att gruppen behövt stoppa sina aktiviter på grund av honom och WINNER (som bara gjorde debut för två år sedan) kan inte vänta med sina aktiviter längre. 

WINNER kommer fortsätta med fyra medlemmar och YG har ingen plan på att lägga till fler medlemmar i gruppen.  

Läs mer på Koreaboo.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
lilssgu
12/1/16, 8:11 PM
#1

Winner är inte Winner utan Taehyun! Kände mig så ledsen då Tao och Sulli båda lämnade sina grupper 😭

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
12/1/16, 8:51 PM
#2

Tycker det är så tråkigt för Winner men förstår ändå beslutet, Taehyuns hälsa går ju före och om jag varit han skulle jag nog också släppa taget om gruppen då dom står och trampar i väntan på honom. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
12/2/16, 2:40 PM
#3

Det förståss…

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

sweetgum
12/6/16, 11:25 AM
#4

YG alltså…. suck

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Cireea
12/6/16, 3:10 PM
#5

#4 Agreed. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: