Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 630 ggr
Cireea
9/20/17, 1:41 PM

BTS - DNA (MV)

BTS har släppt musikvideo till låten DNA. Vad tycks?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
9/20/17, 1:45 PM
#1

Ärligt talat, jag är inget BTS fan men brukar ändå tycka att vissa av deras låtar är genuint bra. Dock kände jag att just DNA inte riktigt höll, för min del. 🤔 Det känns som att något saknas i förhållande till tidigare låtar (ex. Blood, Sweat & Tears).

Jag vet inte vad som saknas riktigt.. men det är något som känns off.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
9/28/17, 9:57 PM
#2

Jag tycker inte att något saknas, men fastnade inte förrän jag såg dansen till.. älskar't. I deras dance practice video vid 2:38, Jungkooks blick när han följer rörelserna.. så intense. 😃

Men tycker nog mer om låtarna och dansen till både MIC Drop och Go som är från samma album, om ni sett/hört dom. Dom två känns som så typiskt BTS.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
9/28/17, 10:23 PM
#3

Tur alla får tycka olika 🙂 

Inte lyssnat igenom deras album, har lite svårt för BTS emellanåt. Mest på grund av det där med B.A.P och allt med fansen.  🤐 Följde BTS betydligt mer ihärdigt innan är dom inte var lika stora. 🙂

Måste bara komma över det innan jag kan se BTS med rättvisa ögon så att säga 😛För tillfället har jag någon typ av..hatkärlek.😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
9/28/17, 11:26 PM
#4

Okej, såg precis deras Dance practice och jag har ett problem med Jungkook 🤦‍♂️ 

Gillar faktiskt låten bättre när jag såg deras Dance practice. Kanske var det musikvideon som störde.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
9/28/17, 11:49 PM
#5

#4 Jo, jag har inte ens tittat på hela musikvideon. Den är tråkig och man får inte ens se det bästa, typ när V sjunger ensam i början. Låt mig se hela honom, tack.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
9/28/17, 11:50 PM
#6

#5 Helt rätt, musikvideon gjorde verkligen inte låten rättvis.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: