Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1857 ggr
Cireea
4/17/17, 4:47 PM

Strong Woman Do Bong Soon

En koreansk Kdrama med 16 avsnitt. Draman gick på JTBC i Sydkorea på fredagar och söndagar mellan den 24 februari och 15 april 2017. 

**Handling (från AsianWiki): 
**"Bong-Soon (Park Bo-Young) was born with superhuman like strength. Her strength is hereditary and passed along only to the women in her family. Her dream is to create a video game with herself as the main character. 

One day, Bong-Soon helps out a bus driver who is being attacked by a thug. Soon, a small mob of thugs attack Bong-Soon, but she is easily able to wipe the floor with them. During this time, Min-Hyuk (Park Hyung-Sik) drives up to the scene of Bong-Soon beating up the group of thugs. Min-Hyuk is the CEO of video gaming company Ainsoft. He has recently received anonymous threats and even followed by an unknown person. Min-Hyuk believes Bong-Soon would make a great bodyguard with her amazing strength. Besides offering Bong-Soon high pay, he even offers her the chance of working in the planning department of his gaming company if she does well.

Meanwhile, crimes against women take place in the neighborhood where Bong-Soon lives. Detective Kook-Doo (Ji Soo) also lives in the same neighborhood. They have been friends since they were kids. Bong-Soon is also madly in love with him, but he has a girlfriend. Kook-Doo tries to solve the case and Bong-Soon and Min-Hyuk are pulled in."


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
lilssgu
4/18/17, 9:44 PM
#1

Min vän rekommenderar den här varmt, allting kommer fram på ett väldigt intressant sätt och den är inte alls som andra draman säger hon :)

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
4/18/17, 10:01 PM
#2

#1 Vad kul! 
Har sett små klipp på Facebook emellanåt och jag gillar det jag sett. Min plan är att börja se serien så snart som möjligt. 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
4/19/17, 3:01 PM
#3

Måste också se på den 😃 Efter att jag tittar ikapp General and I såklart 🤐

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
4/19/17, 7:26 PM
#4

Det är svårt med dramor, man vill se alla.. men var är tiden?! 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
4/20/17, 8:12 AM
#5

Har haft förvånansvärt mycket tid men ingen lust att kolla på dramor 🤔

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
4/20/17, 10:32 AM
#6

#5 Jag har också haft en sån period nyligen. Hade hur mycket tid som helst, men ingen drama kändes lockande. 🤦‍♂️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
sweetgum
4/21/17, 10:50 PM
#7

Superhärligt drama! 

Har också haft en sådan period… förmodligen pga nya jobbet. Fokuserat mycket på det

Medarbetare på Sydkorea iFokus

lilssgu
4/22/17, 3:23 PM
#8

Just det ja, Jisoo oppa är med 😃 Älskade hans medverkan i Scarlet Hear, det var så sorgligt 💔

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Snurrig
1/4/18, 1:26 PM
#9

Har ni tittat på den redan? Jag är på avsnitt 6 nu. Så bra! Hoppas det håller i sig under hela serien, men kan tänka mig att det är så med tanke på alla bra omdömen.

Vad har ni för åsikter om karaktärerna? Någon favorit?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
1/9/18, 10:50 AM
#10

Nu måste jag se på serien känner jag.. har halkat efter för mycket!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: