Annons:
Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 513 ggr
Cireea
5/12/17, 1:48 PM

HISTORY splittras

Gruppen HISTORY gjorde debut för fyra år sedan med låten Dreamer. De har även hunnit med en turné i Europa där dom bland annat besökte Finland. Nu har deras bolag Fave Entertainment släppt bomben, HISTORY är just det..historia. 

Idag, den 12 maj, gick Fave Entertainemnt ut med följande: "Even though HISTORY have concluded their Promotions as a group, all five members will still remain with the company. After returning from the military, they will be carrying out individual activities. We are genuinely thankful for all the support that fans have given them for four years."


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
5/14/17, 12:09 AM
#1

Alltså jäklar vad deppigt att råka se det här inlägget igen… 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

sweetgum
5/14/17, 9:24 AM
#2

Trist :/

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Cireea
8/30/17, 2:20 PM
#3

Och nu råkade jag se det här inlägget igen. 😭


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

sweetgum
8/30/17, 3:15 PM
#4

:/

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Snurrig
8/30/17, 5:15 PM
#5

Det kändes som att det precis hade börjat för dom..😕

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
8/30/17, 5:21 PM
#6

#5 Eller hur 😭 Jag är sååå glad över att jag åkte till Finland och såg dom live. Vilken otrolig grupp. Fave gjorde bort sig som disbanda dom. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Snurrig
8/30/17, 5:28 PM
#7

#6 Hm, jag trodde att det berodde på medlemmarna? Att dom var mer intresserade av annat, och inte ville fortsätta som grupp? Men det var alltså inte så?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
8/30/17, 5:31 PM
#8

#7 Har läst en del om att det var Fave som la ner det, dock finns det ju inga officiella uttalande. 😐 Vi lär ju aldrig få veta hela sanningen bakom splittringen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: