Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 624 ggr
Cireea
7/18/17, 1:05 PM

EXO - Ko Ko Bop (MV)

EXO's fjärde fulla album 'THE WAR' är släppt!
Musikvideon till titellåten Ko Ko Bop släpptes i samma veva som albumet. Man kan lyssna på albumet gratis på Spotify.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
7/18/17, 1:05 PM
#1

Kinesisk verion


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
8/2/17, 10:39 AM
#2

Den kinesiska versionen är bäst som vanligt! 😉

Härliga färger i videon, men jag var för en gångs skull lite besviken faktiskt.. tycker inte låten är så bra som deras tidigare låtar, och har inte alls lyssnat på den särskilt mycket. Den är inte dålig, och den duger helt klart.. men rätt tråkig ändå? Kan inte sätta fingret på varför🤔

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
8/2/17, 6:46 PM
#3

Jag tycker att Ko Ko Bop är en sån där låt som växer på en, jag tyckte inte den var en sån där "all kill" direkt heller men nu  kan jag inte sluta lyssna. 😃

Albumet är riktigt bra, jag älskar The Eve. Det är min favorit från The War.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
8/2/17, 7:45 PM
#4

#3 Då får jag väl ta och lyssna på den mer då och se om jag ändrar åsikt😃

The Eve är sjukt bra! Fast tror nästan att jag föredrar Henrys demo version😞

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
8/3/17, 4:32 PM
#5

#4 Har du kollat in dansen till The Eve? 😇


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lilssgu
8/3/17, 10:59 PM
#6

Dance breaken var lite tråkig men annars helt bra sång! Var först kritisk mot Baekhyuns hår i den här comebacken men den passar honom tycker jag :)

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Annons:
Snurrig
8/22/17, 10:38 PM
#7

#3 Du hade rätt i att den växer på en. Uppskattar den betydligt mer nu än i början.

#5 Ja, men tyckte inte att den var särskilt speciell om jag ska vara ärlig. Men helt klart bra.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
8/23/17, 2:17 AM
#8

#7 Visst 😃 Sen får man väldigt mycket mer feeling för låten när man lyssnar på den vid rätt tillfälle, exempelvis när man är i ett hype-mode och vill lyssna på catchy musik eller sådär. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: