Annons:
Etikettmusikvideos
Läst 450 ggr
Cireea
2017-09-28 22:30

Jackson Wang - Papillon (MV)

Har helt glömt dela den här musikvideon här på sajten. Jackson från GOT7 släppte nyligen en singel vid namn 'Papillon'. 

Låten är helt på engelska, vilket kanske inte är helt förvånande för alla dom som följt honom i hans karriär. 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Snurrig
2017-09-28 22:45
#1

Visst är det hans första singel? Jag gillar Jackson, men det här är verkligen skit haha, förlåt. Klarar inte ens av att lyssna klart på hela. Men många verkar tycka om den så det är ju bra, som du sa tidigare i någon annan tråd - tur att man får tycka olika, och tur att man faktiskt tycker olika, annars hade livet blivit bra tråkigt.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2017-09-28 22:50
#2

Ja, jag har för mig att det här är första! 😛
Det tog mig många försök innan jag tog mig igenom låten, och nu ligger den i min lista trots allt. Kom på mig själv med att nynna melodin i tid och otid. 😂Det är dock inget.. hmm…värt att ha i hyllan. Om man säger så. 

Men jag hoppas på en kinesisk eller koreansk singel härnäst, tror det skulle passa honom betydligt bättre. Jag kan tänka mig att det blir svårt att hitta rätt sätt att uttrycka sig när engelska inte är hans modersmål.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: