Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettövrigt
Läst 813 ggr
Yen-Chan
0

Cosplay ^^

Cosplayar gör man vanligtvis från olika Spel eller Serier (manga/anime). Men är det någon här som försökt sig på att cosplaya en Idol? (I detta fallet en koreansk idol, t.ex Kpop idol)

Berätta gärna hur det gick, blev det likt m.m :D Kul också om ni vill lägga upp en bild, men det är inget måste! ^^

Berätta gärna med om ni bara funderat på att cosplaya någon?

Kan säga att jag tänkt på att cosplaya SHINee's Jonghyun. Ingen seriös cosplay dock, har 'hans' Shinee World tröja och en brun peruk.. 😛

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cahira
1

Om jag hade rätt features skulle jag lätt göra det! Hade nog blivit G-Dragon då. Androgyn ftw. :3

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Yen-Chan
0

jag tycker alla Kpop - killfrisyrer är så coola! Men kan inte se mig själv med kort hår.. Och att dom färgar och byter hårstil lite då o då tycker jag verkar så nice ^^ Jag har dock haft mitt långa (tråkiga) hår i hela mitt liv xP

Hade jag cosplayat någon seriöst hade det nog blivit en ur B.A.P.. säkert Zelo, tycker deras kläder verkar så coola med deras blonda hår under 'Warrior' ^^ ~ *drömmer mig bort* ~

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cireea
0

Åååh jag hade så gärna försökt mig på det men jag har ju inte tyvärr inte rätt utseende för sånt här 😕Hade isf försökt mig på G-Dragon eller typ Zico, sådär galen klädstil som dom har i en del MV's 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck