Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettermusikdans
Läst 860 ggr
Yen-Chan
0

Såg ni 4Minute?!

Gick ni på konserten? Vad tyckte ni!? Berätta! ^^
Jag gick tyvärr inte men är nyfiken på hur fansen tyckte :D
Det var ju iaf Sverigies andra Kpop konsert! ^^

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cireea
0

Gick tyvärr inte .. 😕

Men precis som du är jag nyfiken över vad folk som var där tyckte.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

PrincessMelpomene
0

Kände inte till den förrän i sista minuten 😕 Men gud va jag skulle viljat gå

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

beezus
2

Jag var där!

Jag måste säga att jag inte ångrar en enda krona jag la på biljetten! 😂

Deras framförande var riktigt bra framfört, glatt och fartfullt! Publiken sjöng med och de tog sig tillochmed tid att intergera med några ur publiken och presentera sig (på svenska!) samt säga några svenska utryck som "jättebra" "tack så mycket" och Sohyun var så söt när hon flera gånger ropade "tjena"! 

Hade super vip + high5 så stod rätt långt fram plus fick se tjejerna på närmare håll. Det var första gången jag var på en konsert över huvudtaget (utöver festivaler och gratiskonserter) så har inget att jämföra med men jag är verkligen glad.

Jag gick själv, men träffade några trevliga personer som jag bytte några ord med. Bara det att träffa andra med samma intresse som mig var en upplevelse jag aldrig varit med om. Fantastiskt, någon som förstod vad jag talade om och själv var intresserad, folk i alla åldrar, jag trivdes såå och blev riktigt lycklig bland alla när jag liksom inte var ensam! ❤️

Ville inte gå när det var över men var tvungen för en lång resa hem för att sedan gå i skolan på Måndag. (Hade nämligen 3 dagar tidigare kommit hem från Spaninen i utbyte med klassen)

Jag kommer defenetivt ställa upp på mer svenska kpopevent-liknande event när jag blir äldre! :)

Min personliga upplevelse om någon var intresserad xd

- Precis.

Yen-Chan
0

#3 åh vad kul det låter! Hade gärna själv velat höra dem tala svenska! xD

Sajtvärd SydKorea Ifokus