Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettermusikdans
Läst 503 ggr
Cireea
0

Vad är det dom säger?!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag håller på bli galen här! 

Ofta när det är videos med Block B brukar dom ha som en catchphrase som jag inte riktigt hör vad den är. Gissar på typ "Do you wanna B? BLOCK B" eller något sånt. Kan ni hjälpa mig? 

NI hör det i början på denna video:

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

PrincessMelpomene
0

Antingen "How to you wanna B? Block B" Eller som du själv sa "Yo, do you wanna B? Block B". ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Cireea
0

Ja eller hur! Något av dom är det ju men jag blir galen av att inte veta vilket 😂Kan ingen texta sånt där?! 😡

PrincessMelpomene
0

Hittade en hemsida som sa att Block B brukar använda sig av ""Do you wanna b?" När dem introducerar sig själva, speciellt för fans och i intervjuer ^^

Så där har du svaret :D

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Cireea
0

WOHO! 😃

MEN DUH! Såklart det är så.. dom har ju en låt som heter "Do you wanna B" .. alltså skäms på mig nu.

PrincessMelpomene
0

Pfff ^^ Inte alls. Man kan inte veta allt. Oftast är det så att man har svaret framför sig men man ser det inte för det är alldeles för nära xD

Cireea
0

hahah sant! 😂