Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: musikdans
Läst 544 ggr
Cireea
0

PSY ft. Snoop Dogg - Hangover

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tycker ni om låten? Musikvideon?

CL från 2NE1 och G-Dragon från BIGBANG gör ett besök i videon!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Yen-Chan
0

Jag tyckte den var kass faktiskt, enligt mig kändes det mer som en Snoop Dogg ft PSY…

Men glad blev jag när jag såg GD 😃

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cireea
0

Håller med lite men problemet är att det kan bli en sån där låt som spelar och spelas tills man helt enkelt MÅSTE lyssna på den.. 😛

PrincessMelpomene
0

Första gången jag hörde låten blev jag mest irriterad. Kan tycka PSY är väldigt over rated (egen åsikt). Även om jag kan tycka viss aav hans låtar, såsom Korea, är väldigt bra. Men denna låt var väldigt irriterande. Hörde den första gången då jag själv hade en hangover (ironiskt xD) och den var bara jobbig då. Men efter att ha lyssnat på den några gånger är den ändå okej bakgrunds musik, även om det finns bättre.

Sedan att G-Dragon och CL är med i videon förvånar mig inte då de tillhör samma bolag som PSY och det är gratis publicitet ^^ Som att Seungri och Daesung var med i Gangnamn style. ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Cireea
0

#3 Jo men precis, har också hört den ett par gånger nu och den här helt OK. Inget som jag själv skriker efter att få lyssna på men helt okej att spela på en fest eller i bakgrunden medan man gör något annat. 

haha, jag tycker det är roligt när artisterna syns i varandras videos 🙂

Yen-Chan
0

#3 vah vad har jag missat!? O.O var seungri och daesung med i gangnam style? o.O vart då?

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cireea
1

Dom är dom där gamlingarna i bakgrunden nästan i början, du vet när det exploderar?  😃

[RedHood]
0

Helt okej faktiskt! Men den är lite som Gangnam Style, man får lyssna några gånger innan man kommer in i det :) Men måste nog säga att det känns mer som Snoop Doggs låt än PSY's tråkigt nog men absolut en låt jag kan lyssna på! Och klart ett plus att G-Dragon är med :D Visste inte heller att Daesung och Seungri var med i Gangnam Style, fick kolla upp det nu! Vad roligt :D