Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettermusikdans
Läst 1449 ggr
Yen-Chan
0

KPOP - Favorit grupp?

Kpop är något de flesta vet vad det är när det kommer till koreansk musik.
Vilken grupp står dig närmast hjärtat? :3 ❤️

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cireea
0

BIGBANG och Block B 😍

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cahira
0

BIG BANG och Super Junior!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Yen-Chan
0

Jag har ganska nyss 'upptäckt'/börjat lyssna på BIGBANG, men för mig är B.A.P min favvo ~

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cahira
0

B.A.P. är grymma med! Och BEAST, girls generation, mfl. :) Finns väldigt många bra!

Cireea
2

Tack för tipsen om B.A.P 😍Dom hamnade precis i min spotifylista haha :)

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Smullis
0

4minute! Shit vad jag älskar dom haha!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Cahira
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

2NE1 är grymma med. Clap your hands är min favorit med 2NE1 så länkar den :)

Cahira
0

HJÄLP hur kunde jag glömma f(x) Nu skäms jag ju! Amber är ju en av mina favoriter i Kpopvärlden! 😍

Pojkflickan dvs 😎

https://www.youtube.com/watch?v=z-rftpZ7kCY

https://www.youtube.com/watch?v=E8ZrPFMr_nY

https://www.youtube.com/watch?v=n8I8QGFA1oM

https://www.youtube.com/watch?v=kKS12iGFyEA

Yen-Chan
0

#8 Amber är cool :)
Dock så lyssnar jag inte så mycket på f(x), men jag gillar henne i Henrys 1-4-3!

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Cahira
0

#9 👍

denaesboz
0

Älskar DBSK med hela mitt hjärt ❤❤

Yen-Chan
0

#11 jag har faktiskt inte hört någon av deras låtar… har du någon att rekommendera? :D

Sajtvärd SydKorea Ifokus

PrincessMelpomene
2

Själv lyssnar jag på det mesta men mest på; Big Bang, 2NE1, Ga-In, T-ara, Hyorin, Secret, Girls Generation, Wonder girls, AOA, F(x), Trouble makers, BoA, Rania och Sister.

Sedan har jag fått en ny förälskelse i såsom Crayon pop, SunMi, Ailee, Abdong Musicians. 

Sedan finns det ju tusen artister till som man lyssnar på men som man kanske inte följer lika mycket. Såsom; A Pink, Girls day, BEG, Ladies Code, Miss A, Teen top, EXO, Dolls, BEAST, B.A.P., DBSK, super junior, Block B, Shinee, After School, Lee Hyori, Sister19 osv. 

Inser att man är ett större nörd än man kanske trodde xD

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

PrincessMelpomene
2

oh :O Hur kunde jag glömma av Rain (bi). Han har ju gjort en comeback nu :D wiii :D

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

jar_vii
0

4minute, f(x), crayon pop, girls generation, 2NE1

RomDoll07
0

DB5K var den första Kpop-gruppen jag upptäckte och det var dom som gjorde att jag blev tokig i Kpop, K-drama, det koreanska språket och Sydkorea över huvud taget, så dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Sen är jag ärligt talat inte ett så väldigt lojalt fan som bara gillar en grupp utan jag byter favvogrupp lite då och då. Fast jag håller mig till killarna, tjejgrupper har jag inge större intresse av.

Dom grupper jag gillar mest just nu är Infinite (lyssnar på deras nya låt just nu), VIXX, 100% och B.A.P.

[RedHood]
0

De som jag lyssnar mest på är BIGBANG, Super Junior och Block B. Måste nog säga att de är mina favoriter! Sedan lyssnar jag också på när medlemmarna gör sina solo grejer så lyssnar en del på G-dragon också samt de olika medlemmarna i Super Junior :3