TOP Fangirling!
Okej, jag dog just då jag bara helt vanligt sökte runt på komedi filmer och så ser man helt plötsligt en film med TOP!
*Fangirl mode on*
Committed heter den, men den verkar inte vara komedi så vet inte vad den gjorde där xD
Någon som sett den? x)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Har inte sett den men måste se den! :o :D
Gissar på att du menar The Commitment ?
HAR NI INTE SETT DEN ÄN ?!??!!? VAD ÄR DET HÄR EGENTLIGEN 😮
Den är sjuuuuuukt bra😍
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag såg den direkt då den kom ut ^^ Går ju inte att missa T.O.P.s nya filmer menar jag ^^ Kan tycka han är en riktigt bra skådespelare ^^
Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!
Kollade på trailern… dom ögonen asså! *.*
Tror jag skulle dö innan jag ens börjat filmen
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#2 #3 Vad handlar den om? Lite kort? O:)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#4 Vill du länka trailern? :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är en thriller om spionage osv. T.O.P. spelar son till en spion som blir mördad och som sedan skickas till ett arbetsläger tillsammans med sin syster. Men han får en deal att om han själv blir spion och uträttar ett uppdrag kommer hans syster få bli fri från arbetslägret. Så han genomgår 2 år av intensiv träning för att rädda sin syster.
Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!
Så bra film!! 😭
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Verkligen 👍
#7 Tack så mycket! Måste verkligen se den! 😮
Får jag med försöka se! :D
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Gud, han är så fin i den här trailern (han är alltid fin)
Hans ögon 😍
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#12 Helt underbar! :'3