Super Junior - Mamacita
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Super Junior är tillbaka! De gjorde en comeback för några dagar sedan med deras nya låt Mamacita! Även så är ledaren Leeteuk tillbaka efter sin obligatoriska tid i armén!
Kan nog ärligt säga att detta inte är min favorit men absolut en väldigt bra låt! Blev glatt överraskad av temat i musikvideon men tycker absolut att de lyckades perfekt! Bra låt, kreativ, de lyckas alltid perfekt med dansen och deras röster är underbara i min mening!
Vad tycker ni om Super Junior's comeback? 😃
Super junior e en sådan klassisk grupp. Jag är bara glad att dem är tillbaka ^^
Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!
#1 Håller med!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
minns när jag hörde om deras comeback med denna låten :3 I love it ^^
Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!
Men vem kommer inte ihåg låtar som mr. simple, sexy free and singel, Bonamana men också klassikern sorry sorry 🙂
#3-4 Åhh Swing! 😃 Nää lyssnade inte på dom när de släppte de låtarna men älskar de ändå 🙂