Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: musikdans
Läst 723 ggr
Cireea
0

2PM avslutar sin "GO CRAZY" konsert

Nu har 2PM avslutat sin "GO CRAZY" konsert i Thailand med hela 10 000 personer i publiken. Nästa stop på turnén är Bejing den 1 november! 

Önskar du att du kunde gå på en av deras konserter? Eller alla? ;) 

Läs mer här

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

AnnaMoonshadow
0

Jag har redan sett 2PM en gång men då var det på ett Music Bank-framträdande och de körde bara några låtar. 2PM gjorde dock det bästa framträdandet av hela bunten och bara det fick mig att vilja se dem igen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Daehyun_cheesecake
1

Önskar de kom till Sverige någon gång <3

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Cireea
0

#1 MEEEN lycko dig! 😮Jag vill också se dom! *Wuää*

AnnaMoonshadow
0

#2 det hoppas jag med men det kan vara svårt att få det att ske. Åker kpop-band till europa satsar de ofta på större städer/länder så som Frankrike, Tyskland och England :/ 

#3 haha, blev ju tvungen att skryta lite 😉Såg Girls Generation, BEAST, 4minute, Shinee, T-ara, U-kiss och Sistar på samma kväll! Men 2PM gjorde bästa framträdandet. Innan jag var dit var jag inte särskilt intresserad av bandet men deras framträdande ändrade det helt.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

#4 Sorligt men sant, det är inte många som kommit hit tills Sverige inte. Fast å andra sidan, som jag sagt förut, så vore det inte lika speciellt om Kpop vore vanligt i Sverige.. det känns lite mäktigt att ha ett intresse som inte många andra har :) 

Ååh du har sån tur ju! 😮Önskar jag också hade fått se alla dom där grupperna ju!