Minzy raderar "2NE1"
Fans har upptäckt att Minzy har redigerat både sin profil på Instagram och sin Twitter där hon då tagit bort "2NE1". Båda profilerna ser ut som förut bortsett från 2NE1-taggen.
Minzy har även bytt namn på Instagram från “MINZY21MZ” till “_minzy_mz”. Fans spekulerar om det är en hint från artisten att hon lämnat gruppen 2NE1, eller att hon ska.
Dessa rykten har börjat sprida sig sedan ledaren CL gick ut med att hon skulle göra en debut i USA och nu, efter det Minzy gjort, spekulerar fans ännu mer.
Vad tror du?
(Artikel)
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Fans reaktioner*:
Många är upprörda över det faktum att 2NE1 kan splittras. Redan när de fick veta att CL skulle göra debut i USA blev många oroliga och nu efter Minzy's profiländringar blir fansen ännu mer osäkra på vad som egentligen händer. Många hoppas att det bara är en simpel profiländring, alltså ingenting att oroa sig för.
En del Kpop fans säger att dom ska sluta lyssna på Kpop helt om gruppen försvinner medan vissa ber YG att inte svara som SM.
* Notera att detta är fans reaktioner och ingenting som JAG personligen tänker och tycker. Notera även att det inte reflekterar alla fans åsikter och tankar. Detta är bara det som de flesta kommentarer trycker.
Minzy har nu satt tillbaka "2NE1" på både sin Instagram och sin Twitter profil och fansen pustar ut. Kan vi dock vara säkra på att det inte är något? Varför hade hon raderat det från början? 🤔
(Artikel)
Skulle vara väldigt ledsamt om Minzy lämnade 2NE1! :c
melancholy were the sounds on a winter's night.
Jag älskar 2NE1 och de är ju så sjukt stora så det är så klart hemskt om gruppen skulle splittras. Men samtidigt har alla tjejerna en utpräglad identitet, man vet liksom hur de är som person och musiker, även utan gruppen. Att satsa på solokariärer för dem allihopa skulle alltså inte vara hela världen och någonstans måste man ju se ett slut, varför inte när de ändå har flaggan i topp?
Detta är alltså inget jag hoppas men snarare ett sätt de skulle kunna tänka. Dessutom vet vi ju inte alls hur det går till hos dem i hemlighet, kanske har Minzy strul med YG, eller med de andra medlemmarna i 2NE1? Kanske tog hon bort taggen mer som ett hot, för att visa reaktionerna från fansen, än något som var verkligt? Det kan vi ju faktiskt inte veta….
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Bra tanke gång där #4 , Den gillade jag. Sen har dom ju hållit på ett tag så jag skulle inte på något sätt klandra dom om dom känner att gruppen i sig måste ligga på is. Det skulle vara, i mina ögon, fullt förståeligt.