Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettermusikdans
Läst 875 ggr
AnnaMoonshadow
0

Rösta i MAMA

Mnet Asian Music Avards (MAMA) har i dag öppnat röstningen för årets prisutdelning. Spring och rösta ni kpop-intresserade!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

WOHO! Äntligen 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

[RedHood]
1

Jag har röstat! Då jag inte lyssnar på några kvinnliga band eller artister (av någon anledning 🤔) så fick jag höra många nya och var svårt men känns skönt att kunna ge stöd även från Sverige 😃

AnnaMoonshadow
0

#2 jag fick också sitta och youtubea lite artister. Känner ju att man inte vill rösta bort någon när man inte ens vet vem det är ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
0

#3 Precis! 😎

Cireea
1

Ni har väl inte missat att man kan rösta en gång om dagen? :)

Cireea
0

Guud vad jag är spänd inför MAMA!! 

Någon som vet, redan nu , någon sida som kommer visa via stream så vi i Europa också kan se?

Liss
1

https://www.facebook.com/MnetOfficial?fref=ts

Mnet brukar lägga upp länkar när de sänds. Jag har för mig att de var så jag såg det förra året. De går att leta rätt på iaf, när det kommer :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Cireea
0

Då ska jag hålla ögonen öppna :D

Cireea
0

6PM (KST) den 3:e December kommer man kunna följa MAMA live  HÄR! 

Jag hoppas att även vi här i Sverige kan se via den länken. Jag har gjort om tiden till svensk tid och fick fram klockan 10.00.  😃