PSY
Ja, vad kan man skriva om honom egentligen? I denna tråd kan vi diskutera lite saker gällande då PSY. Have fun!
Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥
"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"
Han är helgrym :) Har alltid gillat YG Family och han är väldigt bra vän med exempelvis medlemmarna i 2NE1 och BIGBANG!
PSY har dessutom fått över 2.2 miljarder visningar av Gangnam Style på Youtube, det är verkligen något enormt!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#1 Aaah, BIGBANG har man hört talas om "några" gånger. Kände en tjej förut som ständigt babblade om dem! Hon var nästan mer förälskad i dem än vad du är i Paul från Twilight.. Ja PSY är helgrym, jag kan inget annat än att hålla med om det.
#2 Vilka låtar har du hört med honom? :)
HAHAHA bara nästan!
Det är många det, men dem bästa är såklart Gentlemen & Gangnamstyle. Ja precis, bara NÄSTAN!
Jag tycker faktiskt Right Now är otroligt bra :)
Har inte hört den vad jag vet, kan lyssna på den imorgon.
Right now var nog den första låten jag hörde med PSY, för flera år sedan nu. Men den är fortfarande jättebra :D
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#7 Ja, herregud.. när släpptes den? För en evighet sen känns det som 😂
2010? 2011? nått sånt måste det ju vara i alla fall :D
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
2010 låter rimligt ☝️Men jag tror inte jag fastnade för den förrän någon gång under 2011, hade lite svårt för den i början.