Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettermusikdans
Läst 795 ggr
Cireea
1

Block B till Sverige?

Det kan hända, om FANSEN vill att det ska hända. Nedan har jag länkat till MyMusicTaste där ni trycker på "Make". Logga in hur ni vill (jag använde Facebook). Trycka på Make igen -> Skriv en kommentar! 

Jag delade även på Facebook för att göra fler uppmärksammade på att Block B kan komma hit om nog många fans vill det. Vill du? 

Block B till Sverige

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
1

Om inte annat så är det nära nu att Block B kommer till Finland, close enough. 

Här kan ni hålla koll på eventet: Block B till Finland

Jazmin1e
0

Åhh det hade ju varit underbart!! 😍 Finland borde man ju kunna åka till med om man sparar lite pengar. 🤪

Cireea
0

#2 Precis min tanke :) Det är inte allt för långt bort, det går ju färjor hela tiden. 😍

AnnaMoonshadow
1

Det finns flera andra band på sidan också, så som big bang. 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

#4 Yes! 😃

Jazmin1e
0

Vad menas med nedräkningen för "Block B till Finland"? Är det då dom kommer? Fast det är väl inte bestämt än? 🤔 

Vill verkligen att dom kommer!!! Har till och med kollat upp priser för att åka till Finland. 😂

Cireea
0

#6 Hur dyrt blev det?! 

Jag har ingen aning, kanske så lång tid dom har på sig att ordna alla papper?

Jazmin1e
0

Flyg:
Göteborg - Helsingfors , tur&retur - 1400 kr
Stockholm - Helsingfors , tur&retur- 700 kr

Varierade lite i priser, men ungefär så mycket för 1 person.  Jag kollade även båt, men tycker det tar alldeles för lång tid!  Flyg från Stockholm tar bara 1 timme.

Kollade även hotell , 1 natt för två personer och det finns för runt 900 kr.  

Hmm kanske det. Hade ju varit kul om dom kommer på slutet av sommaren eller till  hösten.  Lite drygt om nästa år. 😭

Cireea
1

Vi borde samla ihop oss (vi som är Ifokus-folk) och se till att kanske ses om det här blir av 👍Vore ju kul att möta andra som gillar Kpop från Sverige och som man dessutom kommer kunna hålla kontakt med efteråt.

Jazmin1e
0

Ja det hade varit superkul! 🙂