Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 2136 ggr
Cireea
0

BREAKING: Luhan lämnar EXO!

Jag finner inga ord för att kunna skriva om det här för er så jag direktlänkar er till artikeln om det… Det här är så tragiskt. Så hjärtskärande. 💔 
För inte längesen lämnade Kris EXO-M och nu även Luhan… 

BREAKING: Luhan lämnar EXO

Jag har aldrig gillat SM och det kommer bara fler och fler anledningar till att ingen annan ska göra det heller.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

Luhan kommer ha samma advokat som Kris

Lay är den första medlemmen som bryter tystnaden 

Lay's hälsning till Luhan:
"Hyung, goodbye. If we have the chance, let’s share a stage together again. As a brother, I support your every decision, good luck."

Cireea
0

AnnaMoonshadow
0

något måste ju vara fel om deras artister inte vill vara kvar 😕 men det vet vi ju sedan tidigare att kpop-industrin är superhård mot artisterna och om då bolagen gör saken värre istället för att stötta så blir det så klart så här

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Daehyun_cheesecake
0

Tycker SM  borde vakna upp snart och se vad de håller på med -.-

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Cireea
1

Det känns så himla tragiskt att det här skulle hända men jag är faktiskt inte ens förvånad. SM är nog en av de sämre bolagen och jag har tittat runt bland kommentarer från fans och många hoppas att EXO lämnar SM helt och hittar ett annat bolag tillsammans, med både Kris och Luhan tillbaka i gruppen. 

Jag undrar vad som händer med EXO-M nu…dom är bara fyra kvar efter det här EXO-K fortfarande är alla sex. Ska dom försöka ersätta Kris och Luhan i EXO-M? Hoppas inte 😢

AnnaMoonshadow
0

de kommer vänta en tid och sen kommer de säkert försöka få in någon ny i gruppen 😕

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

Jag hoppas att inga fler lämnar nu…😢 Sen kan man ju undra varför dom behandlar EXO-M annorlunda jämfört med EXO-K … för det är ju inte av en ren slump att det är två från M som lämnat.

Cireea
0

Cireea
0

Cireea
0