Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 860 ggr
Cireea
1

Luhan och Kris

Rykten har gått om att före detta EXO medlemmarna Luhan och Kris ska stå på scen tillsammans under CCTV‘s New Years Gala och nu har CCTV bekräftat uppgifterna! 

Vad underbart att det går bra för dom båda två efter att dom lämnat EXO. Jag saknar dom oerhört mycket 😕

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

RomDoll07
0

Varje gång medlemmar som lämnat en grupp kommer på tal har jag så svårt att bestämma mig för om jag ska vara ledsen över att de inte längre är med i gruppen eller om jag ska vara glad för att de har det bra och går den väg dom verkligen vill. Jag försöker glädjas för dem och stötta deras val, men ibland är det svårt…

Cireea
0

Jag håller helt med dig. Jag är jätteglad för Luhan och Kris men samtidigt känns det verkligen sorgligt att dom inte längre är en del av EXO. Jag vet ju hur sårade och ledsna de andra medlemmarna är av att dom båda lämnat så det känns nästan svårt att heja på när dom fortsätter med musik/dramas/photoshoots osv.

RomDoll07
0

När DBSK splittrades och JYJ blev till vägrade jag att lyssna på en enda av JYJ:s låtar i början, DBSK var verkligen mitt allt på den tiden och jag kunde inte alls acceptera JYJ som en egen grupp då. Jag tänkte väll ungefär som att så länge jag inte lyssnade på JYJ fanns de inte och DBSK var fortfarande tillsammans, men det var ju bara mina egna önsketankar.

Sedan dess har ju dock tyvärr många andra grupper också tappat medlemmar så nu är jag mer van och blir inte lika hysterisk, men det är ju alltid lite tråkigt att personer man lärt känna som medlemmar i en viss grupp helt plötsligt försvinner.

Cireea
0

Jag förstår precis hur du kände. Man blir lite anti och jag har också gjort sådär men till slut insåg ju jag att gruppen hade splittrats hur mycket jag än önskade att dom inte gjort det. 

Just nu är jag oerhört rädd för att EXO ska splittras mer. Jag klarar verkligen inte av att ännu en medlem försvinner!

Cireea
0

En tråd om Luhan här: http://sydkorea.ifokus.se/discussions/543766e5ce12c410580000d5-breaking-luhan-lamnar-exo?discussions-1 

Det har kommit lite nya nyheter om det idag.

RomDoll07
0

Tyvärr känns det som att det har börjat blivit en trend att Kpop-idoler stämmer sina bolag och ju fler som gör det kommer desto fler andra börja fundera på att göra samma sak, en väldigt tragisk ond cirkel. Om inte skivbolagen vaknar upp snart och inser att deras artister inte längre accepterar att tvingas arbeta halvt till döds kommer dom nog snart inte ha annat att göra än att vara på rättegångar.

Cireea
0

#6 Det har du verkligen rätt i! Men det är inte bara en trend utan när andra ser att det finns dom som vågar stå  emot och då vågar dom också stå upp för att få ett bättre kontrakt.

Cireea
0

Det cirkulerar en video på Luhan och Kris där man får se dom skiljas åt och Luhan ber Kris ringa honom.. har ni sett den?

Cireea
0

Cireea
0

Cireea
0