Tao lämnar EXO?
Nya rykten har börjat cirkulera, vad tror ni om detta? Kommer Tao lämna SM Entertainment och därmed även EXO?
http://www.koreaboo.com/news/chinese-media-reports-rumors-exo-ms-tao-leaving-sm-entertainment/
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
njaa, jag tycker inte det känns som om det finns så säkra källor för det där än 😐
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Nej, men samtidigt är det inte första gången som det ryktas om att Tao kanske ska lämna. Jag tror och hoppas inte att han lämnar men det skulle inte heller förvåna mig särskilt mycket..
Nej, jag tycker inte man är förvånad över sådana nyheter längre, oavsett vilken ent. och grupp det handlar om. Det är ju en växande trend med dessa strider över kontrakt och så vidare :/
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Ja, det är sjukt trist att det ska behöva bli såhär dock.