Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 1346 ggr
Cireea
1

Block B till Finland!

NU är det bestämt! Block B kommer till Finland! 

Den första mars i år kommer Kpop gruppen Block B uppträda i Finland. Det är via MyMusicTaste som fansen kämpat och jobbat för att få gruppen att komma och nu har dom äntligen lyckats.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

Måste jag ens skriva hur ledsen jag är över det här? 😢

Jag önskade att jag också fick se dom men ännu en gång missar jag en grupp som äntligen kommer till Europa och inom räckhåll. Senast var det när BTS kom till Sverige och nu Block B i Finland. Det är fan tragiskt alltså.

Jazmin1e
0

OMG! Jag SKA dit.!😍Är i chock! 
Förstår hur ledsen du måste vara nu #1 ❤️

Cireea
0

#2 Ja, det är alltid såhär 😭

DU MÅSTE uppdatera med bilder efteråt. Du måste måste måste!

Jazmin1e
0

#3 Ja ska försöka ta massa bilder & visa!!!! Gäller bara först få biljett. Skulle säljas nu på fredag. Ahhhhh! Tack och lov jag fyllde år nyss så har lite extra pengar. Men är rädd kommer svimma när väl är där 😂

Cireea
0

Önskade att jag kunde åka, guuuuud Block B är ju MIN MIN MIN grupp. Alltså det är ju gruppen med stort B (pun indeeded)

Jazmin1e
0

Åååå tycker så synd om dig 😭 men jag är så tacksam att du skrev det här inlägget för annars hade jag totalt missat det. Trodde skulle ta månader innan hände någonting!😮

Cireea
0

#6 Ja, tur att någon fick nytta av det här iaf :) Jag hoppas på att någon Kpop grupp kommer till Sverige snart. Jag håller tummarna, verkligen. 

Det är inte ofta det händer att en Kpop grupp kommer någonstans i närheten så jag hoppas det kommer fler chanser!

Jazmin1e
0

#7 Ja det behövs mer Kpop till Sverige! 

Angående Block B så ändrade dom biljettförsäljningen till tisdag nästa vecka…  Sen ska konserten var i "Circus" . Tvungen och googla lite och den tar endast upp till 1500 pers.  Hoppas inte blir svårt få biljett.😮

Cireea
0

Nej men oj :o Fast samtidigt, tror du det blir så många? Det är inte allt för många fans i skandinavien. Hur många var det som åkte till BTS konsert förra året här i Sverige, vet du det?

Jazmin1e
0

På facebook står det att cirka 700 kommer, sen finns ju dom som ångrar sig eller inte kryssat i att dom kommer. Ingen anning om BTS. Jag visste inte ens dom var i Sverige då. 😭

Cireea
0

Oh 😕Va snabb!! 

Ja, jag jobbade och kunde inte åka så jag var deppig hela sommaren. Kändes verkligen skit att inte få se BTS när dom äntligen kommit till Sverige och nu missar jag Block B i finland, ååååh Kpop ni dödar mig! 

Det här citatet säger allt: Fins something that you love and let it kill you

Jazmin1e
0

Det gör det verkligen!
För ungefär 2 år sen var jag i Bangkok. Fick reda på några dagar innan jag skulle åka  att G-dragon skulle ha konsert, men såklart 1 vecka innan jag skulle dit. Så sur på mig själv att inte tog reda på det tidigare så kunde sett honom.  Ahhhhhh!😡

Cireea
0

Åååh nej vad surt! Jag skulle också bli skit sur, sånt där är verkligen irriterande. Vi ska ju åka till Sydkorea om något år då vi sparar pengar för att kunna stanna länge jag och min syster. Vi ska se till att i förväg kolla upp alla våra grupper och se om någon har någon konsert, fanmeeting eller what evs bara för att inte missa det!

Jazmin1e
0

Ja se en konsert och liknande känns som något man inte får missa i Sydkorea! Hoppas med kunde resa dit någon gång i framtiden. :)

Cireea
0

Det är faktiskt inte allt för dyrt med resa+hotell i Sydkorea. Jag var beredd på massa fantasisummor men det var helt okej när jag tittade. Dock åker vi inte mitt i sommaren utan mot hösten, typ i september.

Jazmin1e
0

Vad bra att kunna åka på hösten blir lite billigare då. Tyvärr måste jag åka på sommaren eller vintern då studerar och har moment som inte kan missa :( , men hinner nog bli klar med studierna innan har råd ändå haha. Just nu kommer mina pengar gå till Block B!

Cireea
0

Ja, då blir det ju lite klurigare. Men ja, jag skulle välja att åka när som helst på året bara jag fick åka dig. haha!

Jazmin1e
0

Jag fick biljetter!😃 Så glad för det verkar krångla för många. Trodde jag själv inte skulle få några. Hotell & flyg bokat med. Usch så kontot är tomt, men vad gör det när man ska se Block B! 😂❤️

Cireea
0

Ååååh 😭

Cireea
0

Jag ser så mycket nyheter om det här hela tiden, AAAAHH! 😢

Jazmin1e
0

Mm måste vara jobbigt! 😕

Jazmin1e
1

Konserten var fantasiskt! OMG!

Cireea
0

Jag kan tro det 😭TELL ME EVERYTHING!!

Hallonregn
0

OMG!!!!! ;_; ❤️

Jazmin1e
0

Kom nyss till hotellet. Ska bara lägga in klipp o bilder på datorn sen kan berätta! Allt var så perfekt. Dom var perfekta! *_*

Cireea
0

Såklart dom var perfekta!! 😍

Jazmin1e
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Krånglar jättemycket att ladda upp på datorn, men lyckades få upp ett klipp i alla fall. Är så snurrig haha
Vet inte ens om skrivit rätt 😂

Kvaliteten är inte den bästa heller..men ser lite i alla fall. Försöker få upp klipp med bättre kvalitet.😭

Cireea
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅH Zico ❤️

Jazmin1e
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åååh vill tillbaka 😍

Cireea
0

Gud vad jag önskade att jag var där 😢

Jazmin1e
0

#30 Får hoppas du kan nästa gång. Dom sa dom skulle försöka komma tillbaka! :) Kan inte fatta att jag sett dom på riktigt "-" Ligger bara o kollar på klipp o bilder om och om igen. Ska bli dystert åka hem imorgon till verkligheten. Allt var fel fritt. Det enda jag kan "klaga" på är att jag inte var en av dom som fick komma upp på scen T_T haha Block B - Her lhttp://youtu.be/bLHEHR73YU Lyckade få upp ett till klipp. Från mobilen så vet inte hur det blir.

Jazmin1e
0
Cireea
0

Åååh alltså jag hoppas hoppas hoppas att jag kan nästa gång. Det finns några grupper som jag MÅSTE se och Block B är en av dem.

Daehyun_cheesecake
0

omg var nära dem du var ändå! O3O #32

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Daehyun_cheesecake
0

Tror  ni det finns någon chans att GOT7 kommer hit? :0

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Cireea
0