Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: musikdans
Läst 1060 ggr
AnnaMoonshadow
0

YG Ent släpper Who's Next poster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, igår släppte YG Entertainment sin första Who's Next poster på ett tag. På bilden ser vi en bomb, texten Who's Next? samt ett nästan fullständigt datum. Något kommer alltså komma från YG i april 2015. Vilken dag vet vi ännu inte. 

Fans stormar och hoppas det är BIGBANG som det äntligen är dags för efter lite förseningar, det är trots allt en stor bomb på bilden. Men det skulle inte heller vara omöjligt att det är någon annan från YG som ska komma med ny musik, de har lurat oss tidigare. Det skulle även kunna vara t.ex. Park Bom.  

Vi får hålla oss uppdaterade över vad som kommer :) 

Bild: YGFamily

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
0

uppdatering (såg det precis när jag publicerade #0) vi har också fått de sista siffrorna, första april 2015. Fans är rädda att det kommer vara ett april-skämt. Vad tror ni? 

Bild: YGFamily

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

Jag hoppas ännu en gång på att BIGBANG ska göra en comeback men med tanke på att YG Entertainment sagt att BB's comeback har blivit framskjuten så blir man ju bara orolig. 

Jag vågar inte ens gissa längre för jag blir så besviken när det inte är BIGBANG. Det är nästan så att jag inte ens längtar längre för man har fått upp förhoppningarna hela tiden utan att det blir något alls.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

AnnaMoonshadow
0

jo, mina längtan är också så trampad på att jag inte känner den längre :/

Vea <3 

Cireea
0

Det känns verkligen kasst att YG lovat en comeback så länge och sedan dragit tillbaka det varje gång att många fans, bland annat jag, inte ens orkar hoppas. Man känner som ingen lust för deras nya album längre och det tror jag många känner.

Cireea
0

AnnaMoonshadow
0

ohh, ja, såg den en snabbis igår. Men eftersom jag hänger på min telefon nu så är det så svårt att uppdatera tråden 🙂 Det är spännande men jag vågar inte hoppas på för mycket

Vea <3 

Cireea
0

Jag är nästan tvärsäker på att det är typ Park Bom (Bomben låter BOOOM). Annars vore man väl inte förvånad om det är typ iKon eller WINNER..

AnnaMoonshadow
0

Jag tror faktiskt också på Boom :) det känns liksom bra. Tror inte det är BIGBANG och de brukar ju hitta på nån ledtråd med bilderna, kan inte se kopplingen till WINNER eller iKon :/

Vea <3 

Cireea
1

Det känns helt enkelt bara illa att det är den 1:a April. 😛Jag tror mest på Bom men dom kan ju också göra en fuling och ta bomben bara för att man ska TRO att det är Bom eller BIGBANG för att sedan avslöja någon annan artist/grupp.  Man vet aldrig med YG Entrollment 😉

AnnaMoonshadow
0

haha nä, det är helt sant! xD

Vea <3 

Cireea
0

Cireea
0

15 minuter….

Cireea
0

5 minuter kvar.. jag sitter uppe ENBART för det här.

Cireea
0

Det är BIGBANG! 

MEN, det är fem datum med start NÄSTA månad och fram till September. Jag börjar ana oråd redan här och antar att det betyder att BIGBANG inte gör någon comeback i det närmsta, varför skulle det annars finnas fem datum? Jag är riktigt besviken alltså. 

Bild: YG-Family

AnnaMoonshadow
0

Jag funderar på om de kommer släppa något nytt varje månad, typ en MV i månaden eller så :O Det borde inte vara omöjligt när de varit borta så länge! Fast samtidigt så lägger det ju krokben för alla andra YG-artister då de brukar försöka att inte konkurrera med varandra…

Vea <3 

Cireea
0

Jag är vilket som lite besviken över deras hemliga poster som inte säger någonting. Kanske för att jag förväntat mig så mycket mer. 

Flera rykten går: 

• Aprilskämt med alla datum 
  • Fyra datum ska bort - ett är äkta och resten är falska 
  • Det är en Kluring där svaret är att dom gör comeback den 6:e april och då kommer det ut MV's 7, 8, 9 och 10:e april.
  • Fem teasers fram till september, sen gör dom comeback i mitten av sep. 
  • Fem MV's som sträcker sig till september

Ja, det går lite olika rykten och teorier just nu men jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Trodde att jag skulle bli så glad över just BB men det känns samtidigt lite som "Jaha?" nu när det är dom. Äsch, jag hade nog för höga förväntningar inatt när jag väntade på "Who's next" svaret och när det bara kom en bild med datum så drog det ner min förväntan lite…

AnnaMoonshadow
0

vi får väl avvakta och se vad de vill ha sagt med bilden :/

Vea <3 

Cireea
0

Jag har fortfarande lite höga förväntningar inför deras comeback 😛Undrar hur dom liksom ska ta fansen med storm efter den här långa frånvaron.

AnnaMoonshadow
0

Haha de brukar egentligen inte ha några problem med att storma. Så länge de är lika bra som vanligt och har en härlig blandning av fina och galna låtar, massa energi och kanske visar en liten utveckling i musiken så kan de inte misslyckas! Det enda som skulle kunna vara jobbigt är att YG lyckas förstöra comebacken genom att trolla för mycket…

Vea <3 

Cireea
0

Ja, jag tror många fans börjar bli trött på att vänta och aldrig liksom få ett rakt besked på vad som gäller. 

Jag menar, redan förra året pratade GD en massa om comeback och lovade att det skulle bli under våren, sen sommaren och så sist hösten men det blev ju aldrig av.