Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: länkarartiklarnyheterskvaller
Läst 633 ggr
Cireea
0

Xiumin har raderat sin Instagram?!

Igår skulle jag som vanligt kika igenom Instagram och inser då plötsligt att Xiumin har raderat sin Instagram?! 😮Såklart blir man ju nojig på en gång, ingen som råkar veta något om det här?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

Så typiskt 😕

Marsvin-hund
0

Va neej :( Lay har ju raderat alla sina bilder också, va e de som händer?

라키Hjärta

Cireea
0

Det är garanterat för det här med Tao. Dom Bashar ju Lay något fruktansvärt på hans Instagram. Flera Sasaengs har bett Lay lämna EXO 😢

Marsvin-hund
0

#4 Det är skit ondödigt ren svenska.

라키Hjärta

Denna kommentar har tagits bort.
Cireea
0

#5 Dom säger ju också åt Lay att allt med Tao är hans fel. Läste inatt bland kommentarerna på hans Instagram att folk sa saker som att Lay var självisk som gjorde en workshop till sig själv men inte hjälpt Tao och att det är därför som Tao kommer lämna osv. 

Alltså du skulle ha läst, det var absurt det dom skrev! Allt från det till att dom önskade livet ur Lay. 

Aaaaiiish alltså min fina Yixing 😭😭

Marsvin-hund
0

#7 Usch asså, varför ens skyller dem på stackars Lay. Han är väl helt oskyldig. Han borde dessutom få dåligt självförtroende av alla kommentarer för vi vill ju inte att någon ska känna sig så dålig på grund utav att fans eller folk skriver en massa skit. Jag menar, det är väldigt onödigt.

라키Hjärta

Cireea
0

#8 Jag fattar inte heller.. men så är det ju alltid. Dom måste alltid hitta en syndabock och nu riktar dom blicken mot Lay.. 

Ja alltså hade jag varit Lay så skulle jag bli väldigt illa till mods efter alla hatiska kommentarer. Som kändis måste man såklart lära sig att stå på sig och inte låta skitsnack komma åt en men när det kommer som en enorm våg som det gjort nu på senaste så skulle jag verkligen känna mig rätt värdelös. Jag menar, det har ju pågått ett tag nu sedan artiklarna för någon vecka sen och nu fortsätter det --'

Marsvin-hund
0

#9 Inte så mycket man kan göra dock. Men man får hoppas att det löser sig. 😮

라키Hjärta

Cireea
0

#10 Nej sant 😕Jag vill bara att allt ska klaras upp. Varför är Xiumins IG borta? Kommer Tao lämna? Hur ser EXO's framtid ut? OM Tao lämnar, hur blir det då med EXO-M? Kommer dom bara slå ihop K + M och sluta med att dela upp? Eller kommer någon från K gå över till M så det blir 5 och 4 istället för 6 och 3?

Liksom det finns så mycket jag vill veta!

Marsvin-hund
0

#11 Ellerhur, och det kommer det alltid att var. Men vi får väl snart veta något mer om vad som kommer hända med EXO.

라키Hjärta

Cireea
0

Ja, SM Entertainment skulle släppa ett statement imorgon av vad jag hört.

Marsvin-hund
0

#13 Får kika på de. ^^

라키Hjärta

Cireea
0

Fortfarande inte ett ord från SM…..aish! Jag håller på bli galen av tystnaden. 😡

Marsvin-hund
0

#15 Jadu, samma här hörru.

라키Hjärta