BIGBANGs nya låtar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är de nya låtarna av BIGBANG
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
här är andra
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Jag är så besviken på deras första två låtar. Efter att ha lyssnat mindes jag INGENTING, jag mindes inte melodin och jag tyckte inte låtarna var catchy alls. Dom var inte speciella på något sätt och det kändes påtvingat. Nej, jag är inte alls imponerad med tanke på att dom gått så hårt ut med att det här är deras enorma comeback och allt.
Jag hade stora förväntningar så det här var en besvikelse för min del, tyvärr.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag älskar deras nya låtar och speciellt Loser😍
Jag älskade verkligen låtarna, BAE BAE var ju bara så skön att lyssna på. Ser verkligen fram emot resten av albumet 😃
Loser fastnade hos mig fortare måste jag säga :) mina förväntningar vågade inte vara så höga så kunna inte bli besviken 😛
Vea <3
#5 Loser var bättre än Bae Bae men Loser var ändå inte bra nog för att jag skulle kunna tycka om den. Fan också, jag har alltid så höga förväntningar när det kommer till BIGBANG.. den här gången var det en besvikelse tyvärr men dom ska ju släppa fler låtar så det är väl bara vänta!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck