Handlar Bae Bae om Kiko?
Snubblade över en artikel där GD nekar till att låten "Bae Bae" ska handla om Kiko, den japanska modellen som sägs ha dejtat GD de senaste åren. Fansen kan inte riktigt släppa det faktum att texten kan handla om Kiko utan menar att GD ljugit.
Ni som varit med ett tag vet ju att både Kiko och GD ständigt nekar ett förhållande men ändå släpps det gång på gång bilder som säger något annat. Jag är dock ganska obrydd i frågan, för mig spelar det ingen roll om dom dejtar eller om nu låten handlar om Kiko men det är en ganska intressant spekulation.
http://www.koreaboo.com/news/g-dragon-denies-the-lyrics-of-bae-bae-refer-to-kiko-mizuhara/
Tror ni att texten refererar till Kiko?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
jag är inte övertygad om att låten är skriven om henne men däremot skulle jag inte ha något emot om det var på det viset heller. Jag har inget problem med att GD och Kiko är tillsammans, tycker ju som alltid att det är deras ensak 😛
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#1 Jag håller med dig, är inte höet övertygad bara för att dom använder "25 year old girl" och Kiko råkar just vara 25. Det känns lite långsökt, handlar låten isf om alla som råkar vara 25? 😂
Jag förstår dock om GD och Kiko skulle hålla sitt förhållande hemligt, vissa fans är ju en smula…extrema.
om jag inte missminner mig så är det ju dessutom "Forever 25" som de också använder i låten, då kan ju människan de riktas till vara 30, 40, 50 år men bete sig/se ut som 25 😛
Jo med tanke på fansen så förstår jag varför de vill försöka hålla förhållandet hemligt, men eftersom det kommit så många raporter om de två så blir man ju inte lika förvånad heller. Så lite löjligt att fortsätta att inte lådsas om det xD
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#3 Smart, det tänkte jag inte på heller men det har du rätt i 😉
Haha det har du rätt i, om jag var dom skulle jag sluta låtsas för det är ju rätt uppenbart att det är NÅGOT.