Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1270 ggr
Cireea
5/15/15, 4:23 PM

My friend is still alive

Såg precis "My friend is still alive" och jag måste säga att det var riktigt svårt att inte fälla ett par tårar. Jag brukar inte gråta lätt till filmer/serier men den här gången kunde jag inte hålla dom inne.  Så oerhört fin story och jag älskade slutet. 

Någon mer här inne som sett den? Vad tyckte ni?

Om ni däremot inte sett den så snälla, titta. Den var sjukt bra trots att den inte alls var lång och invecklad, den är bara en timme lång. Lee KiKwang och Lee Joo Seung har huvudrollerna kan man väl säga. 

_________________________________________________________________________________

My friend is still alive är en episod från "Drama Special" - det är en samling där varje episod är som en minidrama. Det är nya skådisar och ny story för varje episod så man behöver inte följa Drama Special från början utan man kan se de episoder man tycker är intressanta och strunta i resten. Det finns alltså inget sammanhang mellan de olika episoderna.

Såhär står det på DramaWiki: Drama Special is an anthology series that features different stories, cast members and production teams each week, and is presented single episodes. The format is based on Drama City and Best Theater.

**TRÅDEN KAN INNEHÅLLA SPOILERS**


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Marsvin-hund
5/15/15, 8:14 PM
#1

Ohh jag som gråter åt allting, ska sätta mig och titta på den bara för det😃

라키Hjärta


Cireea
5/15/15, 8:16 PM
#2

#1 Do it 🙂Berätta efteråt vad du tyckte om den! 

Man kan se den här: My friend is still alive - Youtube


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: