Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikett: konserter
Läst 666 ggr
Cireea
0

BIGBANG 2015 World Tour (MADE)

BIGBANG som precis gjort comeback med låtarna "Bae Bae" och "Loser" efter ett uppehåll på tre år ska ut på turné. Starten blir i Korea för att sedan gå vidare till bland annat Kina, Thailand, Indonesien och Malaysia. I december gör BIGBANG sitt stopp i Japan där de håller flera konserter, till och med i början av januari nästa år kommer de ha konserter där. 

Hurvida BIGBANG kommer till Europa vet vi inte än då det här året är fullt av konserter i Asien. Dock står det "And more" längst nere efter konserterna i Japan så det finns fortfarande en chans för oss. 

Se hela listan här:
http://facebook.ygfamily.com/ygperm/BIGBANG/MadeTour/made.php

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Jazmin1e
0

Det är dags för dom att komma till Europa nu! 🤓

Cireea
0

Håller med dig! Vi har väntat tillräckligt länge nu..

Cireea
0

BIGBANG har officiellt bekräftat att dom ska till både Canada och USA under sin turné .. fortfarande inget Europa.

[Sara-Kpop]
0

Brukar ju tyvärr oftast vara så att de väljer asiat länderna först vilket jag kan förstå då flest fans förmodligen är där. Surt för oss bara🤪 Men nu har ju iaf VIXX och BTS fattat att det finns en del svenska fans också så man kan ju bara hoppas att det blir fler o fler band som kommer till Sverige att det blir ett mer "självklart" land att åka till liksom 🙂

Cireea
0

Självklart blir det ju först och främst asiatiska länder men om man ska kalla det en "World Tour" så måste man ju sprida ut konserterna en smula. Jag hoppas dom kommer till Europa, om inte Sverige (vilket jag tvivlar starkt på) så åtminstone typ Tyskland så fansen i Sverige åtminstone får en chans att åka om vi vill/kan.