Running Man ep 248
Hej är det någon mer än jag som har sett Running man ep 248 alltså den senaste som släpptes i Korea i söndags.
Tittade på den igår och såg verkligen fram emot att se den då bland annat Amber från (Fx) skulle vara med, älskar henne hon är stört skön på alla sätt och vis 😎 Och jag tror inte att hon har varit med i RM tidigare i sådana fall har jag missat det.
Sen skulle även Henry vara med från Super Junior M tror även det var första gången han var med. Sen var även Nichkhun från 2pm med han har varit med många gånger men tycker ändå det alltid är extra roligt när det är yngre personer från olika band eller kända skådespelare.
Sen var det några andra med också men de la jag inte på minnet då jag inte var intresserad haha snäll jag känner mig 😉
Men vilken besvikelse det blev satt upp i natt och såg detta vid 02::00 då jag blev så himla sugen när jag såg vilka gäster det var.. Och vad händer, vad får gästerna göra? När jag tänker RM så ska det hända mycket och vara väldigt mycket aktivitet. Första dom får göra är en gissnings tävling och det ända man får se utav Henry är att han sitter och äter samt åker en båt.. Och Amber precis samma eller aa hon får simma lite också.
Ett riktigt tråkigt avsnitt om ni frågar mig och jag hade verkligen sett fram emot detta :/ Har ni sett det och vad tyckte ni? Här kan ni se hela avsnittet med full text http://kshowonline.com/kshow/3488-[engsub]-running-man-ep.248
åh, det är ju helt klart en eposide jag vill se. Den senaste tiden har jg ägnat så mycket tid åt skolan att jag har hamnat efter med alla serier! lätt att jag ska se den här episoden så fort jag har tid över 🙂
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Jag följer inte RM aktivt längre men jag brukar titta på avsnitt som jag tycker känns intressanta, vilket brukar vara nästan alla ändå! Detta är dock ett avsnitt jag hoppar, har fått höra att det var ganska tråkigt samt att jag inte riktigt tycker om Amber. 😟
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#1 sena nätter blev det för min del när jag gick i skolan samtidigt som jag ville se på massa serier ;) #2 ja tråkigt avsnitt var det verkligen.. Smaken är som baken jag själv diggar verkligen Amber! Hon är som ingen annan :-)
#3 Då gör det inget att jag hoppar över det. Vet någon när BIGBANG's avsnitt kommer ut? Dom ska ju vara med i något kommande avsnitt.😃
#4 ingen aning men det avsnittet vill jag gärna se! 😃
Jag får hålla utkik! 😃
#3 jag gillar också Amber :) Ska nog sätta mig och kolla imorgon ^_^
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3