Mnet får hård kritik av EXO-L's
EXO's fans rasar mot Mnet efter att dom tagit bort EXO's uppträdande från sin Youtube. För er som inte vet så är den videon väldigt viktig nu när gruppen gör Promotions då Mnet räknar in alla views i röstningen på deras show M! Countdown.
Videon hade nått 700,000 views när den plockades ned och i skrivandets stund har videon bara nått 180,000 views igen. Videon har dessutom blivit blockerad i Korea, något som fansen är väldigt upprörda över då man tror att Mnet försöker sabotera för EXO.
Fansen har fått Hashtagen "F*ck Mnet" att bli Worldtrending.
Artikeln: http://www.koreaboo.com/sns/fck-mnet-trends-twitter-following-removal-exos-love-right-performance/
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
ohh o.o
라키
Har hört lite om det men att det har blivit blockerad, asså va
라키
Jag är faktiskt själv lite upprörd över hur man kan "råka" radera en video från Youtube på det där sättet, precis dagen innan man ska räkna rösterna och utse en vinnare. Det låter lite fishy i mina öron att något sånt bara kan "råka" hända..
Jag förstår alla fans som är upprörda och jag förstår att man anklagar Mnet för att försöka sabotera, för det ser exakt ut som det.
Sen är det många som börjar säga ifrån och tycker EXO-Ls överdriver, men samtidigt.. om det hade hänt BIGBANG, hade inte VIPs varit minst lika upprörda då? Jo, det hade dom.
#2 Det är helt sjukt! 😮
Skit dålig tror knappast detta är en "olyckshändelse" har själv youtube kanal och man "råkar" inte bara radera..
#4 Jag har också en kanal, man kan inte råka komma åt knappen. Det är omöjligt.