Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettövrigt
Läst 710 ggr
[Sara-Kpop]
1

Big Bang i RM

Det var ett litet tag sedan som ngn nämnde att Big bang skulle vara med i RM men visste inte riktigt när. Kan nu meddela att den ep är ute det är en senaste ep 250🙂 Jag ska lätt se den ikv när jag har tid ^^

Ni kan se avsnittet här http://kshowonline.com/kshow/3548-[engsub]-running-man-ep.250

AnnaMoonshadow
0

ohh, passar perfekt att se på eftermiddagen när jag gett upp att plugga igen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

Wooh! Ska se det ASAP! 😍

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

AnnaMoonshadow
0

såg avsnittet för nån timme sedan och det var helt okej :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

Mr. Capable naken var nog höjdpunkten 🤤R-A-W-R

[Sara-Kpop]
0

Jag tyckte faktiskt den var ganska bra men kan väl vara också för att just Big bang var med 😉

Ser fram emot nästa avsnitt när Jong ki ska vara med 😍 Han har ju varit borta så länge nu för militär servicen…

Cireea
1

Jag tyckte avsnittet var helt okej alltså i övrigt men jag har ju en svag punk för just Jong Kook så avsnittet gick från "Meh" till "AMAGAWD" när dom drog av honom kläderna! hahahah #InteAllsPervers 😃

AnnaMoonshadow
0

Haha ja, nakenchocken var nog bäst  xD Och han är nog min svaghet också. Det jag inte gillade med avsnittet var att det kändes lite uppgjort att Big Bang skulle vinna…

Vea <3 

Cireea
0

#7 Ja faktiskt, nu när du säger det så kändes det lite FÖR bra för det laget. Älskade dock det första momentet, hahaha! Daesung när han ramlade och snurrade runt runt runt 😂

AnnaMoonshadow
0

haha jo det var lite kul ^_^  gillar också hur de ansträngde sig så mycket på första uppgiften xD

Vea <3