Kpop fanfictions
Eftersom jag själv både läser och skriver Kpop Fanfictions så kan jag inte låta bli att undra om någon mer här inne läser/skriver. Finns det fler som jag?
Och, om vi är fler: Vill ni att vi använder denna tråd att länka till våra egna Fanfics samt våra favoriter? 
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag läser bara. 😉
라키
Eller så länga jag orkar läsa. Jag är ingen som tycker om att läsa, haha.
라키
#2 Så du föredrar kanske de Fanfictions som är lite kortare. Jag vet av Fanfics som är liksom 100 kapitel, det är riktigt drygt att läsa dom. Men typ.. 30 kapitel. Det är ganska lagom :)
#3 Ja precis ;)
라키
Läser du på svenska eller engelska?
#5 Mesta enegelska
라키
Läser samt följer gärna om jag hittar nån bra, har även skrivit själv dock räcker tyvärr inte tiden till det.😕
Jag skriver mer än jag läser.. har lagt upp två stycken på Wattpad. Skriver dock på svenska då jag får mer feeling på det sättet.
Vad för ngt skriver du? :)
Både och ^^
#11 Ah! 😃
Vad gäller riktningen så kan det vara lite blandat, dock så har jag en stark passion för drama i mina Fanfics så det är mycket mycket drama. Sen brukar det oftast vara lite blandat i själva storyn men fokus ligger oftast på drama och kärlek, sen finns det alltid någon liten sidostory. Sådär typiskt för Fanfics.
Grupper jag skriver om är blandat. Jag har publicerat en med BIGBANG, den var det dock längesen jag skrev så om ni läser den: No hate. Jag har utvecklats sedan den blev skriven. Sen har jag en pågående som snart är avslutad som är om BIGBANG och Block B! 😃
Skriver även en om EXO nu (dock är dom inte gruppen EXO i min Fanfic) fast den är jag lite osäker på om jag vill publicera, haha! Den är sådär lagom snuskig emellanåt.
Sen har jag några på gång som handlar om grupper såsom B.A.P, BEAST och C-Clown. Men det kommer som lite allt efter som idéerna bildas. Sen gillar jag även att plocka ut medlemmar från grupper och skriva om dom. Jag har en med Kai och Chen från EXO. Sen har jag en planerad om Daehyun från B.A.P och Sihyoung från HISTORY. 😃
Dock skriver jag inga GuyVsGuy Fanfics (alltså homosexuella Fanfics där idolerna har förhållande med typ en gruppmedlem osv). Tycker såna storys är lite respektlösa ..
Om du vill så får du gärna dela med dig utav dina Fanfics hade varit kul att läsa 🙂
Ni hittar mina Fanfics här: http://www.wattpad.com/user/Kaosarns