I väntan på paket...
Tänk att när man längtar som mest efter att få hem ett paket så tar det en himla lång tid att få hem det. Jag fick mitt paket skickat från Kina den 10:e juni, när tror ni det kommer fram till mig? 😛
Jag hade gärna sett det komma idag men posten har redan varit här *suck*. Får hoppas på att det kommer imorgon istället då..
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Haha, den känslan…. Vad är det du väntar på? :D
När jag väntade på något paket med saker, kollar jag posten 2ggr om dagen och åker till posten och kollar om den har kommit… 😛
Ibland kan det ta över 1 månad för paket att komma från kina. Hos en släkting tog det över 50 dagar. 😕
Kpop saker såklart! 😃Har köpt lite småsaker, kommer ta bild så fort det kommit fram. Funderar på att köpa EXO's album EXODUS också, en kinsesisk och en koreansk version. 🤗Men det får la bli nästa månad tror jag!
Haha, såklart! Hur kunde jag inte komma på det… 😃🤗
ahaha 😂Klantigt Tessan!
Det är så tråkigt att vänta på dem! hoppas det kommer snart 😃
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Den som väntar på ngt gott…😉
*väntar trots att posten varit här för isch 6 timmar sen*
OCH IDAG KOM DET!!! 😃Mina älskade straps kom äntligen fram. Nu är min nyckelknippa pimpad med en snygg Lay-strap 😍
#8 Åh vad kul! Du får lägga upp bild sen! 😃