Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikett: övrigt
Läst 672 ggr
Tessan01
0

Vad tänker ni på?

Tänkte att skulle vara skoj att veta lite vad ni tänker,
Vad tänker ni på när ni hör Sydkorea? 

Kommentera, jag är nyfiken! Skrattar

Snurrig
0

(Hoppas jag tolkar frågan rätt nu)

Jag tänker på  MV's med mycket och starka färger, kända personer med färgglada frisyrer, får en bild av en gata full av svarthåriga människor, myyyycket mat, nudlar (mums). Problemet är att när jag tänker "vad tänker jag?" så blir min hjärna helt blank, men det är nog det där jag tänker.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

AnnaMoonshadow
0

mat! 😂 jag som älskar asiatisk mat kan inte låta bli att tänka på det när jag hör sydkorea

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

När någon säger Sydkorea så tänker jag direkt på maten och musiken. Jag tänker på färgglada kläder och ett underbart språk. 🙂

Mitt liv idag har blivit så influerat av Sydkorea att jag nästan känner mig som en ny, bättre, person. 🙂Man kan säga att Korea i mina ögon förknippas med massa kärlek eftersom det är ett land jag verkligen älskar. Om jag kunde så skulle jag nog flytta dit utan att blinka.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck