Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: fangirlingfanboying
Läst 1012 ggr
PrincessMelpomene
3

Adress till Big Bang

För något år sedan fann jag dessa adresser till Big Bang. Kom nu på att jag faktiskt aldrig testat någon av dem. Hade en period i mitt liv då jag skickade brev till kändisar jag tyckte om. Frågan är varför jag aldrig provade detta xD

Men tänkte faktiskt nu i sommar ta och skicka till dem och varför inte prova ni med 😃

Seoul-si, Mapogu Sangsudong 349-10 
Ho-sung building 4th floor 
YG Entertainment 
postal code 121-829 
SEOUL, KOREA 

på hangul: 

서울시 마포구 상수동 349-10 호성빌딩 4층 (주)YG 엔터테인먼트 
우편번호 121-829 

Eller: 

(1) YG Entertainment (for any YG Artists) 
서울시 마포구 합정동 371-26 
덕양빌딩 3층 
(South Korea) – [Big Bang] 

Dirket till någon i Big Bang: 

우편번호 121-829 
서울시 마포구 상수동 349-10 
호성빌딩 4층 (주)YG 엔터테인먼트 
(South Korea) – [Skriv namn här (ex Daesung)]

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Yen-Chan
0

oh vad nice! Måste man nästan göra, fast hur vet man att det funkar o.O

Sajtvärd SydKorea Ifokus

PrincessMelpomene
0

Finns många som berättat om sina responser från dessa adresser. Dock måste man ha både den "engelska" och den på Hangul. Här i Sverige fattar dem inte koreanska och vill därför ha den första adressen medan de i Korea föredrar en med Hangul ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Yen-Chan
0

#2 ja, förstår det :)
Skulle faktiskt vara kul att testa…heheh :3

Sajtvärd SydKorea Ifokus

PrincessMelpomene
0

let's do it :3

Cireea
0

Måste göra't!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Snurrig
1

Testade ni och hur gick det? 😎

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Tessan01
0

Undrar samma sak som #6 😃

Cireea
0

Jag har då inte testat 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tessan01
0

#8 Haha, tänkte väl det 😃