iKON - My Type (MV)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
YG Entertainment's nya killgrupp iKON har gjort debut efter mycket längtan från deras fans. Vad tycker ni om låten och gruppen?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag vet inte.. aldrig hört talas om dom. Låten var något tråkig… men jag vill bara lyssna på låtar med power i just nu xD
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
#1 Otroligt att du inte hört talas om dom faktiskt med tanke på att dom gled in på en gräddfil tillsammans med WINNER. 😕Jag personligen ogillar både iKON och WINNER just på grund av deras oförtjänta popularitet som långt innan deras debut på grund av att dom råkar ha samma bolag som BIGBANG…
Minns så väl när alla V.I.P's (okej inte alla men väldigt väldigt många) började hypa de två andra grupperna bara för att "vi måste stötta alla under YG oavsett deras talanger" - Dom lyfte basically grupperna till skyarna enbart för att dom ligger under YG och inte för att dom faktiskt är BRA. Tragiskt…
#2 Aldrig hört talas om WINNER heller tror jag.. 😞
Jag är väl inte så insatt i det här… är ändå rätt ny inom kpopvärlden. Känns det som.
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
#3 Lucky! 😮😇Du ska bara veta hur deras fans kan bete sig..dom är värre än de värsta EXO-L's och det säger en hel del!
Aldrig hört talas om dom och gillade inte låten direkt, men WINNER's låtar gillar jag även om inte lyssnar på dom så ofta. Jag har för många "gamla" favoriter så orkar inte bry mig så mycket om nya grupper/artister.
#5 haha där sa du något faktiskt! 😃Det är sällan jag hittar något nytt som jag gillar :P