Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 767 ggr
Cireea
0

(V38) Weekly Recap

Varje vecka lägger Allkpop upp en nyhetsresumé över den vecka som varit. Oftast handlar det om just kändisar, alltså allt som har med artister och skådisar att göra, men ibland kan det även komma med andra nyheter som är aktuella i Sydkorea.

Ni kan läsa hela resumén i länken nedan: 

Resumé V.38

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tessan01
0

Kul idé! Tummen upp

• "No bae in Baekhyun", pfft! 😮

• Jaeho's födelesag var inte med! 😭

Cireea
0

#1 HISTORY är en ganska "okänd" grupp så du ska aldrig räkna med att dom ska hamna i sådana här listor så länge dom inte gör något som uppmärksammas av väldigt väldigt många. 

Det känns lite både och, man vill ju att ens grupp ska nå långt men samtidigt känns det alltid skönt att gruppen är lite mer "ens egen".

Tessan01
0

#2 Så sant! ☝️

Ifall dom var mer kända så skulle det ju vara större chans att dom skulle hälsa på oss här uppe, vilket man vill! Men samtidigt så går ju biljetterna riktigt fort då, så man kanske blir utan… 🤐

Cireea
0

#3 Jag tror det är större chans att dom kommer om dom ligger där i mitten. De större grupperna brukar som aldrig komma hit hur som helst. Trots att exempelvis BIGBANG och EXO har många europeiska fans så har dom inte kommit hit just för att dom är 1. sjukt dyra att hyra och 2. har fullspäckade scheman hela tiden. 

NU'EST, Block B och BTS har alla besökt Europa (eller ska besöka, har för mig att NU'EST har bokats in för konserter i Europa). Det är för att dom grupperna är kända men ändå inte för kända, om du förstår vad jag menar! 😃

Tessan01
0

#4 Aah, smart tänkt! 👍 

Då får dom bli lite mer kända, men inte för kända! 😉

Cireea
0

#5 haha precis, lite mer..men inte för mycket! 😃

Gillar dock Allkpop's resuméer som dom lägger upp varje vecka, det kan vara bra för de som inte sitter klistrade vid deras hemsidor att få veta det viktigaste åtminstone. 🙂

Tessan01
0

#6 Håller med! Hänger ju inte där 24/7 så är alltid najs att lite hänga med iaf 👍