Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: fangirlingfanboying
Läst 613 ggr
Cireea
0

HISTORY - Idol Letter (Shortcut)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade ytterligare en kort video där gruppen HISTORY visar en liten roligare sida av sig själva. Själv tycker jag att dom är oerhört charmiga att titta på då gruppen har en sån fantastisk dynamik och sammanhållning. 

Finns ingen engelsk sub ännu men jag ska försöka komma ihåg att lägga ut en när något fan hunnit ordna med sub.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tessan01
0

_*tass*
_
Meh, ingen sub 😭

Cireea
0

#1 Tyvärr! 😕Som sagt, ska försöka lägga upp en video när det kommit sub. Dock brukar det ta några dagar, i värsta fall veckor. Det beror ju helt på hur aktiva fans är med att översätta!

Tessan01
0

#2 Bara jag skulle koreanska då jäklar xD

Cireea
0

Dom är så förbannad söta dom här killarna 😃Kan dock inte fatta att Kyungil  liksom är 27 år gammal 🤦‍♂️

Tessan01
0

#4 Nästan alla koreaner är snygga ☝️ Wait whaaaat? 😮*ded*

Cireea
0

#5 Iaf alla Kpop idoler 😎

Haha eller hur?! Jag tittade upp det när jag precis hittade gruppen, jag kunde aldrig i mitt liv tro att han var så pass gammal ändå. Nu är det ju ingen ålder egentligen men han ser inte ut att vara 27…

Tessan01
0

#6 Yass 😎

Inte direkt nej 🤔

Snurrig
0

Vet du om det finns någon eng sub nu? Försökte söka på youtube, men hittade inte.

Så Kyungil var alltså 25 när han debuterade? Är det vanligt att man är såpass gammal? Tycker de flesta brukar vara jätteunga i nya grupper.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

#8 Dom brukar lägga ut sub i själva videon men tydligen har dom inte ordnat någon ännu till denna, vilket är sjukt irriterande! 😕

Jag vet faktiskt inte hur vanligt det är men precis som du säger brukar de allra flesta göra debut när de bra mycket yngre. Kanske har han haft otur och därför gjort debut så pass sent? 🤔Sedan finns det självklar de som gör debut som betydligt äldre! Exempelvis PSY gjorde inte debut förrän 2001 och han är idag 37 år gammal!

[Sara-Kpop]
0

Dina nya  favoriter? 😉

Cireea
0

#10 Jag har många grupper som jag följer aktivt men HISTORY är verkligen en grupp som ligger högt upp på listan tillsammans med B.A.P och EXO! 😃