Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 480 ggr
Cireea
0

C-Clown upphör!

Imorse slog nyheten emot mig som en enorm vägg inne på Facebook. Yedang Entertainment har nu gått ut med att C-Clown officiellt upphör som grupp efter att de varit aktiva i tre år.

I flera månaders tid har fansen varit osäkra på vad som egentligen hänt med gruppen då C-Clown's ledare Rome var den första som bytte namn på Instagram samt raderade alla information om gruppen i sin beskrivning. 

Fansen har nog haft det här på känn länge men det är alltid lika hemskt att få det bekräftat efter så lång tid av ovisshet. 

Länk: Koreaboo och Soompi

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

So sad.. 😢Jag älskade denna grupp alltså! 

Jag tyckte att gruppen kunde fortsatt utan Rome (ledaren), för om jag förstått det hela rätt så var det han som ville lämna C-Clown (?) men då valde man att stänga ner hela gruppen..

Snurrig
0

Jag har nog aldrig hört en endaste låt med dom faktiskt. Vad dumt att stänga ner hela gruppen bara för att en person inte ville vara kvar (om det nu var så). Stackars deras fans.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

#2 Dom var ju inte direkt superkända, det kan jag hålla med om. Men det är alltid trist när en grupp upphör .. oavsett hur kända dom är. 😕

Tessan01
0

Har inte heller hört om dom, men är ju alltid tråkigt när någon grupp upphör! Stackars fansen, måste varit riktigt förvirrade ett tag! 😕