Hallyu Back
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det någon här inne som följer Hallyu Back på youtube?
Det gör jag iaf och tänkte tipsa er om denna kanal som drivs utav Steph samt lite hennes fästman/man.
Stephs huvud ämne får man nog ändå säga är att tipsa samt berätta om olika serier kommande som gamla. Hon har bland annat top friday månads favoriter m.m. Men hon lägger även upp annat som har med sydkorea att göra allt ifrån kultur till artister, skådespelare och mkt mer.
Hon vet en hel del om sydkorea då hon och hennes fästman/man bodde där i flera år. Hon jobbade då som engelska lärare. Jag har följt henne i lite mer än 1 år och hon har en härlig personlighet och bedriver detta för att hon själv är ett stort fan.
Hon har även en fb sida, twitter konto, hemsida och kanske till och med instagram konto.
Men jag följer henne på youtube och kan varmt rekommendera er att kika in hennes kanel finns massor med roliga och intressanta klipp att kolla på 🙂
Här är hennes kanal
https://www.youtube.com/user/KRTVtv/featured
Delar även med mig av hennes video "Draw my life" så nu får lära känna henne lite mer. Ha det gott!
Väldigt intressant! Har du fler videos du kan dela med dig av? 🙂Tänkte att det är lättare att komma igång att följa en kanal om man får lite smakprov från någon som redan följer personen.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Absolut dock är det lättare om du säger vilken typ av video du vill se eller är det fritt för mig att välja?🙂
Fritt fram för dig! 🙂Gärna någon med mat och kultur, det hade varit roligt.
Ursäkta att jag inte svarat skrev från min ipad men det hade visst inte kommit upp..
Här är en video om plastic surgery ett ämne som jag själv tkr är ganska intressant!
Mat som du efterfrågade, finns fler matvideor från henne!
Här är en intressant video!
ooh, tack för tipsen 😃Ska kika på dom du länkat till direkt så får vi se om jag kommer fortsätta vidare in på hennes kanal sedan.
Avslutar med hennes top 5 bästa Kdrama för i år! 🙂
Hoppas du finner ngn av dem intressant!