Ditt bästa Kpop-minne 2015?
2015 börjar lida mot sitt slut och jag har själv börjat tänka över det som hänt i Kpop-världen under årets gång. Det har hänt både bra och dåliga saker men i denna tråd fokuserar vi på det positiva.
Vilket blir ditt bästa Kpop-minne 2015?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag kan börja med mitt eget minne från året som varit. Till en början tänkte jag på EXO's comeback med albumet "EXODUS" men sedan insåg jag att det allra bästa som hänt i år är det som hände förra månaden:
B.A.P's Comeback! ❤️
Efter ett års ovisshet för oss fans och tystnaden från deras sida kom dom äntligen tillbaka. Starkare och gladare än någonsin gjorde dom comeback med albumet "MATRIX" i november. Det kändes overkligt för alla oss som väntat och väntat men nu är dom äntligen tillbaka och att se hela gruppen samlad igen gör mig glad.
I början av året, när jag hörde SHINHWA's låt Sniper så tänkte jag att det här kommer vara bland det bästa från i år 😎 och det är det första jag tänkte på nu när jag såg din tråd. Skulle vilja lära mig att vissla början av låten. Men jag kan ju inte vissla
(Jag har så dåligt minne att det är ett under att jag ens minns det här)
Sen så kom BTS album The Most Beautiful Moments in Life Part 1 och 2 och B.A.P! Vilket självklart är ännu bättre. Är så glad. Ett bra år! 
Har garanterat glömt en massa saker som jag önskat att jag hade kommit ihåg.
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
Mitt bästa Kpop-minne blir Block B's konsert i Finland.😍 Vill dit igen 😭
#3 Oj, den hade jag nästan glömt bort , fast å andra sidan kunde jag ju inte åka på den heller 😭Är så avis att du kunde åka dit!