Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikettmusikvideos
Läst 625 ggr
Snurrig
0

Yezi - Cider (MV)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ny musikvideo till låten Cider. Vad tycker ni?

Jag lyssnar sällan på tjejer då deras koncept oftast inte tilltalar mig men det här, wow! I like.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

Den var okej 😃 Har lite svårt för koreanska tjejrappare.. vet inte varför det är så men det kan ju bero på att jag inte tål CL och därför blev jag anti alla. 

Men låten lär nog växa för mig 🙂Som med Hello venus - Wiggle och 4minute  - Crazy. Dom låtarna älskar jag!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Snurrig
0

Är det vanligt med koreanska tjejrappare? Jag har noll koll gällande tjejgrupper. Tycker att låtarna ofta verkar likadana, alla uppfattas som antingen söta eller sexiga (not that I mind watching lol), men dom är samtidigt väldigt tråkiga. Det vore kul om man kunde hitta en tjejgrupp med liknande stil som t.ex BTS, B.A.P, Monsta X och sånt.

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

#2 Jag vet inte hur vanligt det är, men det finns ju mycket underground rappare men även flera som faktiskt går under ett bolag. De flesta är ju inte jättekända i Kpop-kretsarna direkt men det finns! 

4minute är väl lite åt det hållet? Eller?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck